ادامه تجمع هواداران محمد علی طاهری در فضای امنیتی شدید مقابل بیمارستان بقیه‌الله

0
968

در روزهای اخیر هواداران محمد علی طاهری در برابر ساختمان بیمارستان بقیه‌الله الاعظم تجمع‌های اعتراضی برپا کرده و خواستار اطلاع دقیق از وضعیت بنیان‌گذار عرفان حلقه شده‌اند. تصاویر و ویدیوهای ارسالی حاکی از تشدید فضای امنیتی و ممانعت از تجمع معترضان در مقابل این بیمارستان است.

بنا به گزارش های دریافتی از خبرگزاری عرفان، تجمع‌کنندگان به دنبال انتشار خبر انتقال مخفیانه «محمد علی طاهری» به بیمارستان و به اغما رفتن او، از شامگاه چهارشنبه ۲۸ مهرماه ۱۳۹۵، با اعتراض در مقابل بیمارستان بقیه‌الله الاعظم خواستار ملاقات با این زندانی عقیدتی و آزادی وی شدند.

در تصاویر ارسالی به خبرنامه ملی ایرانیان، حضور پرشمار نیروهای امنیتی، انتظامی، پلیس، گارد ویژه و لباس شخصی‌ها در مقابل درب اصلی و خیابان‌های منتهی به بیمارستان بقیه‌الله الاعظم در تهران مشهود است.

گفته شده “نیروهای گارد ویژه و لباس شخصی‌ها بیمارستان و خیابان‌های اطراف را محاصره کرده‌اند. نیروهای امنیتی با حضور پرتعداد خود، تجمع‌کنندگان را پراکنده کرده‌اند و با اعمال تهدید و فشار، آنها را از محل بیمارستان دور نگه داشته‌اند.”

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بقیه‌الله الاعظم وابسته به سپاه پاسداران بوده، و جهت درمان کارکنان این نهاد نظامی تاسیس شده است.