اخلاقی بعد از ناکامی مثل سوریان خداحافظی کرد

0
193

کشتی گیر وزن ۸۵ کیلوگرم تیم ملی فرنگی ایران پس از ناکامی در رسیدن به دیدار رده بندی بازیهای المپیک خبر خداحافظی اش از دنیای کشتی را اعلام کرد.

 حبیب الله اخلاقی که در دو قدمی رسیدن به مدال برنز سی و یکمین دوره بازیهای المپیک برابر آلمانی شکست خورد و به دیدار رده‌بندی و شانس کسب مدال برنز نرسید، در پایان این مبارزه خبر از خداحافظی اش از دنیای کشتی داد.

اخلاقی هم در شرایطی پس از ناکامی در رسیدن به مدال المپیک و تحت تاثیر این ناکامی خبر از خداحافظی اش داد که حمید سوریان نیز پس از نرسیدن به مدال با بیان اینکه «بد تمام شد» خبر غیررسمی خداحافظی اش را اعلام کرد.

البته این دو خداحافظی از سوی مسئولان فدراسیون کشتی و یا کادر فنی به طور رسمی تایید نشد و هنوز به طور دقیق اعلام نشده که این دو خداحافظی کرده اند یا همچنان در عرصه کشتی حضور خواهند داشت.

به گزارش مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.