اختلاس 8 میلیارد تومانی مسوول پست بانک

0
151

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف اختلاس هشت میلیارد و 16 میلیون تومانی مسوول پست بانک یکی از شهرستان های این استان خبر داد.

 سردار «منوچهر امان اللهی» گفت: سازمان بازرسی استان کرمانشاه گزارش داد که مسوول پست بانک یکی از شهرستان های استان با اعمال متقلبانه، ضمن دریافت وجه از مشتریان و واریز آن به حسابشان و در نهایت برداشت و انتقال وجه به حساب خود، اقدام به اختلاس کرده است.

وی ادامه داد: در بررسی های دیگر مشخص شد، این شخص با صدور سند در سرفصل حساب بانک و چک های فروخته شده، موفق شد مبلغ هشت میلیارد و 16 میلیون تومان از اموال پست بانک را تصاحب کند.

امان اللهی تصریح کرد: با توجه به نگاه پلیس به حفظ دارایی مردم و بیت المال، بررسی خبر در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با انجام استعلام و تحقیقات لازم و کار کارشناسی، صحت این گزارش محرز و متهم به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما با انجام تحقیقات جامع و علمی و جمع آوری اسناد و مدارک لازم به بزه انتسابی اعتراف کرد و مبلغ شش میلیارد و 200 میلیون تومان از وجوه مذکور به حساب پست بانک بازگردانده شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: متهم نسبت به مبلغ باقی مانده رضایت مشتریان را جلب کرده، از این رو به اتهام اختلاس و تحصیل مال از طریق نامشروع در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.