احمد علم‌الهدی: عده‌ای گمان می‌کنند در پناه استکبار می‌توانند بخورند، بدزدند و ببرند

0
214

احمد علم‌الهدی٬ عضو مجلس خبرگان رهبری گفته عده‌ای «قدرت‌طلب» و یک جریان اجتماعی «وابسته» به غرب از ترویج «بد‌حجابی» در ایران استقبال و حمایت کرده و گمان می‌کنند با حمایت غرب می‌توانند در ایران «ببرند و بدزدند.»

آقای علم‌الهدی افزوده کسانی که طرفدار «فساد و شهوت‌رانی» در ایران هستند به آمریکا و اروپا وصل بوده و در این کشور در حال فعالیتند.

وی از عده‌ای «قدرت‌یاب فرصت‌طلب داخلی» نیز سخن گفته که برای برای فراهم کردن اردوی «بی‌دینی» به همراه گروهی٬ طرفدار «بی‌بندوباری و بی‌حجابی» شده‌اند.

علم‌الهدی نامی از این افراد٬ جریان و گروه‌ها نبرده٬ اما به نظر می‌رسد منظور وی برخی از مقام‌های دولتی و جریان‌های اصلاح‌طلب در ایران باشد.

وی گفته این افراد «قدرت‌یاب فرصت‌طلب» گمان می‌کنند در شعاع حاکمیت «ظلم استکبار بر این ملت» می‌توانند «بخورند، بدزدند و ببرند.»

محافظه‌کاران تندرو در یک سال و نیم گذشته بار‌ها از دولت حسن روحانی به عنوان دولتی مدافع و حامی برقراری رابطه با «غرب٬ استکبار٬ آمریکا و نظام سلطه» یاد کرده‌اند.

به گزارش دیگربان؛ علم‌الهدی در این زمینه گفته هر چه «فسق، فجور و شهوت» در بین مردم بیشتر رایج شود سلطه استکبار بر جان و مال، ثروت، عزت، منافع و منابع انسانی و طبیعی مردم بیشتر می‌شود.