احمد حریری: حزب الله از تسلط جمهوری اسلامی بر منطقه دفاع می‌کند

0
209

احمد حریری دبیر کل جریان «المستقبل»، شامگاه پنجشنبه  با محکوم کردن اظهارات اخیر رهبر شبه نظامیان حزب الله لبنان به پادشاهی سعودی، حملات لفظی حسن نصر الله را به فریادهای «درمانده» در برابر ائتلاف کشورهای عربی به رهبری ریاض توصیف کرد.

احمد الحریری طی سخنانی گفت: «توفان قاطعیت به رهبری کشور برادر پادشاهی سعودی برای جلوگیری از تسلط جمهوری اسلامی بر کشورهای عربی و یمن آغاز شده است به همین دلیل ناله‌های نصرالله ناشی از «درماندگی» وی در برابر ائتلاف کشورهای عربی است.

دبیر کل جریان «المستقبل» با انتقاد شدید اللحن از رهبر شبه نظامیان حزب الله، گفت: «دستور کار این حزب بر اساس «توفان توهم» جمهوری اسلامی پایه ریزی شده و نصرالله امروز غرق دفاع از نفوذ جمهوری اسلامی  بر منطقه است.

به گزارش العربیه؛ حریری تاکید کرد که «توفان قاطعیت» نه تنها باعث بیدار کردن ملت عرب در برابر جمهوری اسلامی و متوقف کردن آن در مرزهای یمن شد، بلکه این توفان سر آغازی برای ایجاد توفان‌های دیگری خواهد بود».

گفتنی است تنها دبیر کل جریان المستقبل نیست که از موضع گیری حزب الله و جمهوری اسلامی انتقاد می کند بلکه اغلب شخصیت‌های برجسته سیاسی لبنان در روزهای اخیر از «توفان قاطعیت» به رهبری سعودی حمایت کردند و به حملات لفظی سید علی خامنه‌ای و حسن نصر الله به سعودی پاسخ‌های محکمی داده‌اند.