احمدی نژاد: دستگاه قضایی به ستون اصلی ظلم علیه ملت تبدیل شده است!

0
266

احمدی نژاد در پیامی در اعتراض به تشدید رفتارهای خلاف قانون در دستگاه قضایی نوشت: انتظار این بود که دستگاه قضایی به عنوان مهم‌ترین دستگاه حکومتی، در مقام حمایت و دفاع از حق ملت، به پشتیبانی از مردم برای استیفای حقوق اساسی خود مبادرت ورزد، نه اینکه در مقابل آنها بایستد و به ستون اصلی ظلم علیه ملت تبدیل شود.

 متن پیام احمدی نژاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر انقلاب اسلامی مبارک باد

این روزها یادآور حرکت عظیم و تاریخ ساز ملت ایران برای دستیابی به آزادی ، استقلال، عزت، پیشرفت ، استقرار آرمانها و ارزش‌های الهی و انسانی از جمله عدالت، کرامت، صلح و برادری و محو استبداد و وابستگی است.

یاد و خاطره پیشگامان این نهضت بزرگ، امام راحل(ره)، شهیدان را گرامی می‌دارم.

متاسفم که در چنین ایامی ، دستگاه قضایی با زیر پا گذاشتن قوانین و ارزش های انسانی و الهی، با یورش به جمعی از فعالین رسانه ای و جوانان انقلابی و به خصوص حامیان به سوی بهار، آنان را به جرم فعالیت در فضای مجازی و استفاده از حق آزادی و اعتراض به برخی عملکردهای نادرست ، دستگیر و روانه زندان می نماید.

آشکارا چنین به نظر می رسد که این دستگاه ، خود را ملزم به رعایت مقررات جاری کشور نمی داند زیرا در اقدامی بی‌سابقه ، حتی عزیزانی را که برای پیگیری کار دوستان به ناحق دربندشان ، به دستگاه قضایی مراجعه می نمایند، دستگیر کرده و تحت فشار قرار می دهد و در برابر حیثیت ، وقت مردم و زیان های روحی ، جسمی و اقتصادی که از خلال این رفتار غلط ، بر آنها وارد می شود مسئولیتی احساس نمی کند. متاسفانه مرجع مستقل و صالحی نیز برای شکایت از این اعمال و رفتار نادرست در دسترس مردم قرار ندارد.

عده ای اصرار دارند به دلخواه خود ، افراد را در زندانهای انفرادی حبس نموده و برای دریافت اقاریر دیکته شده ، تحت فشار قرار دهند. شخصی از تهران برخلاف قانون دستور می دهد افراد انقلابی گوناگون و فعال در فضای مجازی را از استانهای مختلف و حتی بدون صدور احضاریه، به صورت ناگهانی در منزل، محل کار و یا خیابان دستگیر و به عوامل تحت امر وی در تهران تحویل نمایند.

عده ای که به هر ترتیب در مراکز قدرت جا خوش کرده اند و برای تثبیت و یا ارتقاء جایگاه خود برنامه‌ریزی می کنند، ظاهراً فقط مردم انقلابی ، بنده و دوستان اینجانب را مانع تحقق آرزو های دور و دراز خود می پندارند.

به همین علت و با این باور که ما هیچ پایگاهی در حکومت و باندهای قدرت نداریم ، ایراد هر نوع تهمت و افترا و یا پرونده سازی و دستگیری را مجاز شمرده و هر اقدامی در این جهت را گامی به سوی اهداف خود تلقی می کنند.

کسانی که آرزوی رهبری یا ریاست جمهوری آینده و تداوم وضع موجود را در سر می پرورانند، ظاهراً تصور می کنند که با از سر راه برداشتن ما، مسیرشان هموار می گردد.

مناصب قدرت، متعلق به ملت و حاصل فداکاری‌های مردم است، بنابراین لازم می دانم ضمن یادآوری حس و حال و خواست مردم در انقلاب 57، به افرادی که با سوء‌استفاده از ساختارها و روابط، در این مناصب قرار گرفته اند هشدار دهم که ملت ایران انقلاب کرد تا شاهد این یکه‌تازی‌ها و زورگویی‌ها و اجحافات نباشد و بتواند آزادانه حرف خود را بزند و از حقوق خویش دفاع کند.

انتظار این بود که دستگاه قضایی به عنوان مهم‌ترین دستگاه حکومتی، در مقام حمایت و دفاع از حق ملت، به پشتیبانی از مردم برای استیفای حقوق اساسی خود مبادرت ورزد، نه اینکه در مقابل آنها بایستد و به ستون اصلی ظلم علیه ملت تبدیل شود.

اگر با بنده و امثال اینجانب، مشکل دارند چرا قدرت خود را به رخ فرزندان ملت کشیده و آنان را تحت فشار قرار می دهند. بنده به عنوان فرزند کوچک ملت بزرگ ایران، برای فداکاری در راه آرمانهای انقلاب و دفاع از حقوق ملت و همه عزیزانی که مورد ظلم واقع می شوند آماده هستم.

اگر روش های این آقایان ، موجب ماندگاری افراد در مناصب قدرت بود ، نوبت به آنان نمی رسید.

به آنها می گویم ؛

اولاً مشکل و مانع اصلی شما ، ما نیستیم ، شما با یک ملت بزرگ و فرهیخته و حاضر در صحنه مواجهید که تک تک اعمال، رفتار و گفتار شما را ثبت می کند و تاریخ به روشنی نشان داده است که اراده ملت ایران جاری و حاکم خواهد شد.

ما نیز قطرات کوچکی از اقیانوس عظیم ملت ایران بوده و خواهیم بود.

ثانیاً تصور نکنید که ما کسی را نداریم. ایمان و باور و در نتیجه تکیه و اعتماد ما بر آن خدایی است که قدرت او فوق همه قدرت هاست و دماغ تمام مستکبران رابه خاک مالیده و خواهد مالید. ما به لطف و کرم او امیدواریم و او در وعده خود تخلف نمی کند.

ثالثاً برخورد شما با ما، صرفاً پرونده شما را سنگین تر می کند و این افتخار بزرگ را برای ما ثبت کرده و خواهد کرد که نه تنها در ظلم و اقدامات غیر مردمی شما مشارکت نداشته ایم بلکه با همه وجود در برابر آن ایستاده و خواهیم ایستاد.

آنان بدانند که فقط خیال می کنند!

باور راسخ داریم که در سایه عنایات الهی و وحدت و ایستادگی و با ظهور بهار انسانی، آرمانهای بلند انقلاب محقق خواهد شد و ملت بزرگ ایران با سربلندی به همه آرزوهای تاریخی خود دست خواهد یافت.

والسلام علی من اتبع الهدی

خادم ملت ایران
محمود احمدی نژاد

مقاله قبلیانجمن کارگردان‌های آمریکا برندگان را اعلام کرد
مقاله بعدیاتهام سنگین تشویق به فساد برای نرگس حسینی
پوریا نژادویسی
فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد برنامه برنامه سازی تلویزیون از دانشکده صدا و سیما. کارمند سابق معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما ( اداره کلّ اخبار و اطلاعات ) تهیه کننده و کارگردان برنامه‌هایی‌ چون : دختران فراری پارک ملت- مجموعه عاشوراییان- ماجرای ورود گوشت‌های آلوده به کشور- هویت- رنگ و نقش- سیمای خانواده؛ قسمت خانواده و جوان- سازنده اولین فیلم آموزشی در خصوص نحوه چگونگی‌ رأی گیری برای ستاد انتخابات وزارت کشور- فیلم مستند دیدار سفیر کشور ژاپن در ایران از شهر همدان- مجری و خبرنگار مراکز ؛ تهران ؛ کیش ؛ همدان ؛ فارس- مسول پوشش خبری زلزله بم در سال۱۳۸۲- سر تیم خبری جلسات هیات دولت- سر تیم خبری جلسات بیت رهبری- سر تیم خبری سفرهای هیات دولت- عضو تیم خبری سفرهای رهبری- یکی‌ از عکاسان پروژه محرمانه قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا در سایت ( قرب نوح )- همکار در برنامه‌های مختلف با عناوین دیگر چون : مشاور ؛ یکی‌ از کارگردانان هنری ؛مشاور مجری طرح ؛ نماینده حراست ؛ ناظر کیفی و پخش و ... **- عضو شورای عالی‌ تحقیق و مبارزه با مواد مخدر در وزارت کشور - عضو هسته مرکزی گزینش کلّ کشور - دبیر کنگره وزرای شهید هیات دولت در ریاست جمهوری - نماینده بنیاد شهید در ستاد کلّ نیروهای مسلح ( سماجا ) ديگر مسئوليت های پوريا نژاد ويسی از اين قرار است: - همکاری با نشريه گل آقا - همکاری کوتاه مدت با روزنامه کيهان در سال ۱۳۷۸ - تهيه کننده ی برنامه پرسش و پاسخ با دختران فراری پارک ملت، که از بخش خبری شبکه دوم تلويزيون جمهوری اسلامی پخش شد - سازنده ی اولين فيلم آموزشی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا - دبير کنگره ی وزراء شهيد هيئت دولت - عضويت در گروه تحقيق مبارزه با مواد مخدر استاندری همدان - نماينده ی فرماندار همدان در اولين دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۳۷۷ - سازنده ی فيلم مستند آشورا برای معاونت سياسی استانداری همدان - تهيه کننده و مجری برنامه ی خبری با عنوان "دانشجويان انقلاب چرا؟" برای بنياد حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس - مجری صدا و سيمای استان همدان، تهران و کيش در سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۲ - مسئول پيگيری جلسه ی سخنرانی حسين لقمانيان در همدان - يکی از همکاران مطبوعاتی در رابطه با سفر خامنه ای به همدان - مدير بازرگانی روزنامه ی اعتماد در همدان و ...