احمدی‌نژاد: خیال کردند پشت تریبون‌ قیافه فاتح بگیرند کار تمام شده!

0
219

احمدی نژاد گفت: خیال کردند که بساطی درست کنند و چیزی رد و بدل کنند و پشت تریبون‌ها قیافه فاتح بگیرند کار تمام شده است، به خدا انقلاب ملت ایران در اول راه است.

به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد در یادواره شهدای عملیات خیبر اظهار داشت: تاریخ ایران اسلامی شاهد است که مردم ورامین نه تنها امروز و ۵۰ سال اخیر، بلکه در طول تاریخ طولانی ایران و این خطه همواره مردمی مومن، خدا پرست، پاک و مفید به حال جامعه بوده‌اند.

وی گفت: تاریخ این دیار نشان می‌دهد که از بیش از ۶ هزار سال قبل مردم این خطه مردمانی متمدن و مومن و اهل عبادت بودند که آثار باستان شناسی این را تائید می‌کند.

رئیس دولت نهم و دهم مردم ورامین را مردمی تلاشگر، مومن و مفید به حال اجتماع خواند و تاکید کرد: مردم غیور ورامین به‌ویژه در دوره انقلاب عظیم اسلامی و در آن فرصت تاریخی، یک بار دیگر جوهره و حقیقت خود را نشان دادند.

به نوشته فارس، وی ادامه داد: مردم دشت ورامین نهضتی را پایه‌گذاری کرده و برای ولایت‌ فقیه فداکاری کردند که آن نهضت و حرکت به فضل الهی عالم‌گیر خواهد شد و بساط ظلم را از همه جهان برخواهد چید.

احمدی‌نژاد افزود: مردم این خطه در زمانی که دیکتاتوری حاکم بود و خفقان همه جا را گرفته بود در حمایت از امام زمان خود قیام کردند و خطی روشن برای رسیدن به مقصد برای ملت ایران باز کردند.

وی با بیان این‌که میراث مشترک و تعهد و آرمان مشترک ما انقلاب است، گفت: انقلاب اسلامی مهمترین هدیه خداوند به بشریت عصر حاضر است. در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی خیلی کارها انجام شده است ولی انقلاب هنوز ناشناخته است.

احمدی‌نژاد افزود: امروز بعضی‌ها تئوری پردازی می‌کنند و برای انقلاب‌ها دوره‌های مختلف را مشخص می‌کنند و اتفاقاتی را به‌عنوان شاهد قرار می‌دهند و می‌گویند که دوران انقلاب تمام است.

وی بیان داشت: این افراد انقلاب کشورهای دیگر را در نظر می‌گیرند و می‌گویند که عمر انقلاب ما دیگر تمام است. آن کسانی که انقلاب را به این معنا تفسیر می‌کنند در ذهنشان این است که انقلاب حاصل تجمع انرژی‌های منفی در دل جامعه در طول زمان است.

رئیس دولت نهم و دهم گفت: آن کسانی که می‌گویند انقلاب دورانی دارد و تمام می‌شود منظورشان انقلابی است که مردم فشارهای مختلف را در دل خود جمع می‌کند و به یک باره فوران می‌کند و بعد از این‌که تخلیه شد این انقلاب تمام می‌شود.

وی یادآور شد: انقلاب عظیم ملت ایران از این جنس نیست چون اگر از این جنس بود پس دیگر این همه توطئه و دشمنی و فشار نیاز نبود.

وی ادامه داد: همه اسماء حسنی را در انسان‌های کامل و معصومین می‌بینیم پس انسان می‌تواند از این خاک به جایی برسد که به خلیفة الله برسد.

احمدی‌نژاد بیان داشت: در درون مردم ما تغییری به‌وجود آمد و تحولات انقلاب ناشی از تحولات درونی مردم است که این دیگر نقطه پایانی ندارد و تا زمانی که مردم به‌دنبال تکامل و خداخواهی است به‌دنبال همین انقلاب نیز هست.

وی افزود: اگر کسانی به خاطر منافع محدود و شخصی و گروهی قیام کنند اولاً آنقدر فداکاری نمی‌کنند که با دست خالی کفن بپوشند و به جلوی تانک‌ها بروند والا مانند سیاسیون عالم می‌شوند که مدعی سیاست‌مداری هستند ولی حاضر نیستند که سیلی به خاطر مردم بخورند و سختی بکشند.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: دنیا بداند ملت ایران امروز بسیار بسیار مومن‌تر، انقلابی‌تر، عدالت‌خواه‌تر، شجاع‌تر و ایستاده‌تر از ۵۰ سال قبل است.

وی افزود: خیال کردند که بساطی درست کنند و چیزی رد و بدل کنند و پشت تریبون‌ها قیافه فاتح بگیرند کار تمام شده است، به خدا انقلاب ملت ایران در اول راه است و تا برچیدن ظلم و ستم از تمام دنیا این انقلاب ادامه دارد.

وی با اشاره به جنایات دولتمردان آمریکا گفت: رئیس جمهور قبلی آمریکا نزدیک به یک میلیون نفر را در افغانستان و پاکستان کشت ولی هنوز می‌گفت باید بیشتر می‌کشتیم تا بتوانیم مسلط شویم.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: آن‌ها میکروب درست می‌کنند و ملت‌ها را گرفتار می‌کنند تا داروهای خودشان را بفروشند.

وی افزود: شیطان نمی‌خواهد آن روز برسد و می‌خواهد که کشور را در مناسبت همان قرن‌های گذشته نگه دارد.

وی ادامه داد: دلیل این‌که با ما به این میزان دشمن هستند این است که متوجه شدند تحول بزرگ در دل ملت ایران اتفاق افتاده است پس به‌دنبال آن هستند که واقعه کربلا را مجدداً تکرار کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این نشانه آن تحول است که قرار است در انسان‌ها به‌وجود آید که اگر این‌گونه شد کار انسان تمام است.

وی در ادامه بیان داشت: آنان تبلیغات می‌کنند و عملکرد ارگان‌های مختلف را پای نظام می‌گذارند.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که انقلاب یک حقیقت والا است، گفت: نباید اسلام را با مسلمانان بسنجیم در صورتی که اسلام و عملکرد مسلمانان چیز دیگری است.

وی اظهار داشت: بعضی از افراد هستند که خود را وارث و مالک انقلاب می‌دانند، افزود: اگر مردم یک هزار و ۴۰۰ سال قبل این فریب را خوردند امروز باید بگوییم مردم و ملت ایران هرگز این فریب را امروز نمی‌خورند.

رئیس دولت نهم و دهم تصریح کرد: عباسیان با نام پیامبر حکومت کردند ولی ۱۰ پیامبر را کشتند.

وی گفت: جمهوری اسلامی فرصتی برای ادامه راه انقلاب اصلی است ولی اگر کسی پایش را کج گذاشت دیگر جمهوری اسلامی کج نشده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: زمانی شاه در ایران بود و آمریکا و شوری و چین آن روز و مرتجعین پشتش بودند و همه امکانات را داشت ولی زمانی که مردم به این نتیجه رسیدند که باید برود او را از کشور خارج کردند.

وی یادآور شد: شهدای خیبر، بدر، کربلاها، جنگ‌های شهری و شیمیایی نشانه‌های انتقام‌کشی شیطان است زیرا آن‌ها فهمیدند که ملت ایران به خط اصلی خودشان یعنی کمال جو و آزادی‌خواه برگشته‌اند.

احمدی‌نژاد در پایان تصریح کرد: پاسخ ما به آمریکا این است که از ملت ایران عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرید.