احضار بازیکن زنان فوتسال ایران به کمیته انضباطی به دلیل شادی گل با شعار ضدجنگ 

0
245

مهسا کمالی بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان پس از گلزنی برابر تیم پالایش نفت آبادان، به جنگ روسیه علیه اوکراین واکنش نشان داد. مهسا کمالی بر روی پیراهنش عبارتی انگلیسی به معنای «جنگ را متوقف کنید/Stop war» نوشته بود. حرکت این بازیکن مس رفسنجان در کشور بازتاب و واکنش های متفاوتی را در پی داشت.

مهسا کمالی در تیم ملی ایران با شماره پیراهن ۹ شناخته می‌شود و این شماره مخصوص خانم کمالی است مهاجم تیم فوتسال بانوان بوده که تا به حال گل های بسیار حیاتی را برای تیم ملی ایران به ثمر رسانده است. خانم کمالی در مسابقات آسیایی ۲۰۱۶ توانست با گل های متعددی که به ثمر رساند به عنوان خانم گل برسد و کنفدراسیون آسیا نیز از او تقدیر به عمل بیاورد. هم‌بازی های خانم کمالی به وی لقب شیر میدان را داده اند چرا که در نبرد با حریفان از قدرت بدنی بسیار بالایی برخوردار است.

این حرکت او با واکنش باشگاه مس رفسنجان روبرو شده است. روابط‌ عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان به اقدام مهسا کمالی بازیکن تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان واکنش نشان داد و در اطلاعیه ای اعلام کرد: «رسالت و سیاست باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان حرکت در جریانات سیاسی نیست.»

رسانه‌های ورزشی نوشتند؛ در اطلاعیه روابط‌ عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان آمده است: «باشگاه تاکنون در راه رسیدن به اهداف والای فرهنگی و ورزشی خود تمام تلاشش را نموده است که به دور از حاشیه های غیرحرفه ای باشد، حرکت بازیکن تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان یک اقدام کاملا شخصی و احساسی بوده است و ارتباطی با سیاست های کلی باشگاه مس رفسنجان ندارد.»

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: «طبق قوانین و مقررات باشگاه مس رفسنجان، این بازیکن به کمیته انظباطی باشگاه احضار شده است. باشگاه مس رفسنجان خود را مکلف می‌داند با این گونه تخلفات در کمیته انظباطی با فرد خاطی برخورد قاطع انجام دهد.»