احتمال بازگشت شخصیت پل واکر به «سریع و خشمگین»

0
204

به نظر می رسد توجه مردم به پل واکر، سازندگان فیلم «سریع و خشمگین» را به این فکر انداخته است که شخصیت او را به فیلم بازگردانند.

 به دنبال درگذشت تراژیک و غیرمنتظره پل واکر در نوامبر ۲۰۱۳ در جریان ساخت قسمت هفتم فیلم، فیملنامه تغییر کرد و بازنویسی آن در نهایت منجر به این شد که شخصیتی که پل واکر نقش او را بازی می‌کرد، یعنی برایان اوکانر پلیس سابق، در انتها از فیلم جدا شود. این در حالی بود که بخش‌های باقی مانده از فیلم با کمک دو برادر واکر یعنی کودی و گلب و با کمک امکانات کامپیوتری به فیلم اضافه شد.

تصور بر این بود که آن فیلم آخرین فیلم «سریع و خشمگین» با حضور پل واکر باشد، اما مصاحبه جدیدی که دو برادر واکر دیشب انجام دادند حاکی از این است که این شخصیت ممکن است بار دیگر به فیلم بازگردد.

وین دیزل هم گفته است منتظر این است که ببیند برادران واکر چه زمانی بازگشت به این فیلم را می پذیرند تا این شخصیت دوباره در فیلم حضور داشته باشد و طرفداران واکر بتوانند شاهد حضور او باشند.

کودی واکر در این باره گفته است: یونیورسال می‌خواهد مطمئن شود که شخصیت پل و آرامش روح او برای او و خانواده‌اش به خطر نیفتد.

این دو برادر با تشکر از دیزل یادآور شدند: او به نوعی پدرخوانده ما در این مسیر پرپیچ بوده است. وی با تلاشش به اتمام «سریع و خشمگین ۷» و روند تکمیل آن کمک کرد.

در این شرایط بازگرداندن شخصیت واکر در هر حالتی مشکل به نظر می‌رسد. در ضمن باید هنوز دید که آیا این اتفاق ممکن است در «سریع و خشمگین ۸» بیفتد که کار فیلمبرداری آن تمام شده یا در ۲ فیلم بعدی که برای تکمیل این پروژه ساخت آنها قطعی شده است. قسمت دهم این مجموعه قرار است سال ۲۰۲۱ اکران شود.

در هر صورت جوآنا بروستر که در همه قسمت‌ها حضور داشت و بخشی از پایان شاد زندگی برایان را رقم زد، به تازگی گفته است با او تا این تاریخ هیچ صحبتی درباره ادامه نقشش در قسمت هشتم نشده است.

به گزارش مهر به نقل از اسوشیتدپرس،این بازیگر در نقش میا همسر برایان بازی کرده است. «سریع و خشمگین ۸» قرار است ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ در بریتانیا اکران شود.