اجرای عدالت به دی کاپریو و جیمی فاکس سپرده می‌شود..

0
358

لئوناردو دی کاپریو با جیمی فاکس در پروژه دیگری از برادران وارنر همبازی می‌شوند و قرارست اینجا در نقش دو کارآگاه عدالت را اجرا کنند.

به گزارش  مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این دو که با هم در فیلم “جانگوی آزاد شده” به کارگردانی کوئنتین تارانتینو در برابر دوربین قرار گرفته بودند، اکنون در یک فیلم مشترک دیگر با عنوان “کسب و کار متوسط در خیابان گانسون شمالی” ظاهر می‌شوند.

این فیلم با اقتباس از رمان جنایی در دست انتشاری از اس. کریگ زالر ساخته می‌شود و خود زالر کار نوشتن فیلمنامه‌اش را هم برعهده دارد. هنوز کارگردانی برای این پروژه انتخاب نشده است، اما این دو بازیگر موافقت خود را برای بازی در آن اعلام کرده‌اند.

کتاب ماجرای دو کارآگاه را بیان می‌کند که با هم قصد دارند جلوی مجموعه‌ای از حملاتی را که به پلیس می‌شود، بگیرند. دی کاپریو در نقش کارآگاهی بدنام ظاهر می شود که به شهری در میسوری فرستاده می شود که سرمنشا این جنایت هاست. او با کارآگاهی دیگر یعنی جیمی فاکس همکاری می کند که دیدگاه های خشونت آمیزی برای خودش دارد. اما این دو به هدفی برای جنایتکاران بدل می شوند و باید خودشان عدالت را اجرا کنند.

تهیه‌کنندگی این فیلم را دی کاپریو با همکار تجاری اش جنیفر دیوسون کیلوران برعهده گرفته است.

دی کاپریو به زودی با فیلمی از مارتین اسکورسیزی با عنوان “گرگ وال استریت” راهی پرده‌های سینما می شود. این فیلم قرار است 15 نوامبر (24 آبان) اکران شود. آخرین فیلم جیمی فاکس هم “سقوط کاخ سفید” است که در آن با چنینگ تتوم همبازی شده و درباره حمله به کاخ سفید است.