اتان هاوک در جنگي كه پاياني ندارد

0
158

آی‌اف‌سی فیلمز حقوق رسمی پخش فیلم «خوب كشتن» را در ایالات‌متحده به دست‌ آورده و اين فيلم به زودي راهي سينماها مي شود.

فیلم «خوب كشتن» از بازیگران درجه یکی مانند اتان هاوک و جَنوئری جونز استفاده می‌کند و مسئولیت کارگردانی آن را اندرو نیکول بر عهده داشته است. از دیگر بازیگران آن می‌توان به زویی کراویتز، بروس گرین‌وود و جیک ایبل اشاره کرد.

در این فیلم اتان هاوک نقش یک خلبان سابق هواپیماهای جنگی را بازی می‌کند که تحت دستور سی‌آی‌ای برای حضور در تیم هدایت کنترل هواپیماهای بدون سرنشین انتخاب شده است و با درست و غلط بودن کاری که در این تیم انجام می‌دهد دست و پنجه نرم می‌کند. او یک مرد خانواده است و 12 ساعت از روزش را صرف مبارزه با طالبان با استفاده از کنترل از راه دور می‌کند و 12 ساعت دیگر را نیز به مشکلاتش با همسر و فرزندانش می‌پردازد.

اما او دارد به هدف نهایی ماموریت‌هایش شک می‌کند و از خود می‌پرسد که آیا دارد بیشتر از آنکه تروریست‌ها را بکشد، تروریست‌های دیگر خلق می‌کند؟ آیا او در جنگی که هیچ پایانی ندارد شرکت کرده است؟

نیکولاس چارتیر و زو فورمن از کمپانی ولتاژ پیکچرز و مارک امین از کمپانی سوبینی فیلمز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. ولتاژ پیکچرز علاوه بر این مسئولیت پخش و فروش بین‌المللی فیلم را نیز بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین‌دیلی، فیلم «خوب كشتن» در فستیوال فیلم ونیز پیش‌نمایش شد و در بخش شیر طلای مراسم نیز به رقابت پرداخت. این فیلم همچنین در بخش نمایش‌های ویژه فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو نیز به نمایش درآمد.