ابهام در وضعیت چند پرسپولیسی..

0
696

در حالی که پرسپولیس تمرین‌های خود را برای فصل جدید لیگ برتر آغاز کرده، 5-4 بازیکن این تیم وضعیت مبهمی دارند.

به گزارش ایسنا، در حالی که 20 روز از آغاز فصل نقل و انتقالات گذشته است و تیم‌ها با توجه به برنامه‌ای که برای فصل بعد دارند جذب بازیکن را آغاز کرده‌اند، پرسپولیس جنب‌وجوش زیادی داشته است.

در این میان چهار بازیکن پرسپولیس با وجود این‌که با این تیم در فصل بعد قرارداد دارند، اما وضعیتشان مبهم است. باشگاه پرسپولیس بعد از پایان فصل گذشته فهرست مازادی اعلام نکرده اما بعضی‌ها در فهرست مورد نظر علی دایی برای فصل بعد نیستند.

مهرزاد معدنچی، عادل کلاه‌کج، میثم نقی‌زاده و افشین اسماعیل‌زاده چهار بازیکنی هستند که با پرسپولیس قرارداد دارند اما نمی‌دانند برای فصل بعد چه وضعیتی دارند.

IMG17035678

کلاه‌کج که در نخستین تمرین پرسپولیس در این فصل شرکت کرده بود با نظر مثبت دایی روبه‌رو نشد چرا که در لیست این مربی حضور ندارد.

اسماعیل‌زاده هم که نیم‌فصل دوم سال گذشته از سوی ژوزه در لیست مازاد قرار گرفته بود و با آمدن گل‌محمدی به پرسپولیس برگشت هم بلاتکلیف است. از سوی دیگر میثم نقی‌زاده هم وضعیت مبهمی دارد. او در تمرین‌های پرسپولیس در چند روز گذشته حضور نداشته اما از بین این چهار بازیکن شانس بیشتری برای ماندن در پرسپولیس دارد. البته این در صورتی است که باشگاه نتواند بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کند.

هم‌چنین امیرحسین فشنگچی بعد از خط خوردن از تیم ملی هنوز در تمرین‌های پرسپولیس حضور نیافته و او هم مثل این چهار نفر برای فصل آینده وضعیت نامشخصی دارد.