ابراز تاسف ریدلی اسکات از اینکه «بلید رانر ۲»را کارگردانی نمی‌کند

0
194

ریدلی اسکات که درگیر ساخت «بیگانه: کاونِنت» است نمی‌تواند قمست بعدی «بیلد رانر» را جلوی دوربین ببرد.

 ریدلی اسکات که پس از مدت‌ها انتظار قصد دارد «بیگانه: کاونِنت» را جلوی دوربین ببرد از این که نمی‌تواند کارگردانی قسمت چهارم «بلید رانر» را بپذیرد، ابراز تاسف کرد و این به این معنی است که اسكات فقط نویسنده فیلمنامه «بليد رانر ۲» است و دنيس ويلنوو هم مسئوليت كارگرداني‌اش را بر عهده خواهد داشت.

او در مصاحبه‌ای اعلام کرد: دلمان می‌خواست قسمت بعدی «بلید رانر» را هم دست بگیریم، گرچه این کار روی کاغذ عملی شده، اما حالا درگیر کار دیگری هستیم.

این کارگردان که تنها ۲ سال با ۸۰ سالگی فاصله دارد، به تازگی جزییات ساخت ادامه «بیگانه: کاونِنت» را اعلام کرد و حالا اولین بخش از ادامه این سه‌گانه را به دست خواهد گرفت.

وی تاييد كرد كه مي‌خواهد دو فيلم ديگر در ادامه داستان «پرومتئوس» بسازد تا داستان «بيگانه: كاوِنِنت» را دنبال كند و بعد از خط داستاني «پرومتئوس» به داستان اوليه فيلم اصلي‌ سال ۱۹۷۹ «بيگانه» برسد.

«كاوننت» قرار است اولين ادامه بر داستان «پرومتئوس» باشد و ماجرای پیش از آن را تصویر کند. فيلم جديد داستان افرادي را تعريف مي‌كند كه سوار سفينه‌اي به نام كاوِنِنت (پيمان) هستند و چيزي را كشف مي‌كنند كه فكر مي‌كنند يك بهشت دست‌نخورده است اما در نهايت متوجه مي‌شوند جهاني تيره و خطرناك است.

مراحل فيلمبرداري «بيگانه: كاوننت» از ماه مارس در سيدني آغاز خواهد شد و مايكل فسبندر دوباره در نقش ديويد كه در فيلم «پرومتئوس» آن را بازي كرده بود ظاهر مي‌شود.

اسكات در عين حال اين را هم گفت كه فيلم «بليد رانر ۲» را خودش تهيه خواهد كرد و فیلم در بوداپست كه «مريخي» آنجا فيلمبرداري شده بود و همچنین پكن ساخته خواهد شد.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی، ریدلی اسکات با فیلم «مریخی» با بازی مت دیمون در نقش فضانوردی که در مریخ جا مانده نزدیک به ۵۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و با نقدهای خوب منتقدان هم روبه رو شد.