آیت الله حسین کاظمینی بروجردی: راهپیمایی بیست و دوم بهمن 57 نشانگر مقبولیت رژیم نیست؛ خنجری که هر سال بر پیکر ایرانی نگون بخت وارد می شود

0
485

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان به نقل از بام آزادی؛ آقای حسین کاظمینی بروجردی، زندانی عقیدتی، به مناسبت سالگرد انقلاب 57 از داخل زندان اوین پیامی فرستاده اند که در آن یادآور شده اند که راهپیمایی بیست و دوم بهمن نشانگر مقبولیت رژیم نیست.

متن کامل پیام در ادامه آورده شده است:

بار دیگر بهمن آمد، با باری از خجلت و شرمساری در اوراق مثبوته ی تاریخی که لکه ننگی بر دامان تقویم بشری، نقش داد که به تدریج در طی سی و پنج سال عمر وقاحت بار و ننگین انقلاب نامشروع و نامعقول، تمامی پهنه ایران غارت شده را به سیاهی کشاند، دهه مبارکه ی فجر، روضه ی مظلومیت ملتی است که چوب خداباوری خود را می خورند، این دهه تجلیگاه مرثیه ای می باشد که کفاره تعهدات وجدانی ایرانیانی است که پایبند معنویت و شریعت بودند و چنان با اهرم دین، نقره داغ شدند که تا نسلهای بعدی، خبری از اسلام خواهی نخواهد بود، نظام شاهنشاهی، جامعه را از دیانت، اشباع کرد و عشق به اهل البیت را در وجود مردم، چنان مشتعل نمود که همه چیزشان را به پای مرجعیت شیعه گذاشتند و دینداری را هزینه هوا و هوس روحانیون دنیاطلب آخرت فروش نمودند که باعث سقوط ارزشهای مذهبی شد و اکنون مذهب حکومتی، دلها را از ارادت به پیشوایان حقه، خالی نموده و جایش را به نفرت و کینه و بغض از هر چه که رنگ و بوی اسلامی دارد، داده است. در پس دروغهای مکرر ملاهای درباری و القائات ناچسب رسانه های امنیتی، کشوری داریم مالامال از معضلات و مشکلات لاینحل که مثلش را کسی ندیده و مانندش در هیچ کجای عالم مشاهده نشده است.

امروز، دارو دسته ی رژیم خودکامه، جشن انقلاب می گیرند و بر سفره ی چرب و بستر نرم و جیبهای پر خود می رقصند و روی اجساد رعیت بی گناه و له شده، پای کوبی می کنند. مخارجی که برای برگزاری مراسمهای تاجگذاری ولایت فقیه، می گردد و برنامه هایی که برای جشنهای انقلاب می شود، همراه با تأمین نیروهای راهپیمایی آن، خنجری است که هر سال بر پیکر ایرانی نگون بخت و فریب خورده، وارد می شود. اینک از جهانیان می پرسم، آیا با راهپیمایی بیست و دوم بهمن، مشروعیت و مقبولیت این رژیم تأیید می گردد؟ آیا همه آنهایی که در تهران و شهرستانها به خیابانها می آیند، مجموعه هفتاد و هفت میلیون نفوس ایرانند؟

حکام نامرد و جلاد می گویند، تمامی رعایای این مملکت، هوادار و پیرو و دوستدار انقلابند! و ما می گوییم، اکثریت قاطع فرزندان این مرز و بوم، مخالف اسلام سیاسی و معاند این نظامند. دلیل ما، آخرین فراخوانی بود که در نهم دی در تأیید والی خویش و در محکومیت آزادیخواهان دربند، انجام دادند، و می خواستند رأی اعدام را برای معترضین به دیکتاتوری آخوندی، به نام ملت به جریان بیندازند، اما در اجتماع تهران، در میدان فلسطین، آنقدر با بی اعتنایی مردم روبرو شده بودند که یکی از چهره های ممتاز قتل و غارت، سردار نقدی، سخنران آن گردهمایی، از بیم بی آبرویی، از محل گریخت. چنانچه هیئت حاکمه نااهل و خداستیز، برخورد ایذایی نکند ، ناباوران ولایت مطلقه و انقلاب و جمهوری کنونی، به خیابانها خواهند آمد تا دنیا به واقعیتهای پنهان در این کشور پی ببرد.

سید حسین کاظمینی بروجردی

زندان اوین- تهران – ایران

بهمن 1392