آیت الله بروجردی: به خاطر همدردی با هموطنان گرفتار خشونت، به اعتصاب غذا، دست زده ام

0
173

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان، این روحانی مبارز و مخالفان تئوری ولایت فقیه، در تازه ترین نوشتار خویش فشار و رفتارهای حاکمان ستمگر ایران بر مردم را محکوم نموده و به عنوان همدردی دست به اعتصاب غذا زدند و خود اشاره داشتند که: “هموطنانم بدانند که در این اعتصاب غذای توحیدی، کمر به شهادت بسته ام تا خونم را فدای آزادی اندیشه و استقلال فکر و رهایی هم میهنانم از آزار روحانیون خداستیز، نمایم.”

متن نوشتار ایشان در زیر می آید:

از بند خاص خود که شرایط غیرانسانی در آن حاکم است این اعلامیه تهاجمی علیه اسلام سیاسی را توسط یکی از نظامیان وطن پرست و خداجو و مردم گرا، به ساحت تاریخ معاصر، عرضه می دارم. به خاطر همدردی با هموطنان مظلومم که تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر، گرفتار خشونت عوامل فشار حکومتی، می باشند به اعتصاب غذا، دست زده ام.

من، مذهبی که قانون لااکراه فی الدین را زیر پا بگذارد از داعش و طالبان بدتر و خبیث تر می دانم، دینی که ملت را در خفقان و سرکوب، نگه می دارد، باب بزرگ بدبینی را به حق تعالی، باز می کند، دیانتی که ممزوج با سیاست شد، شیر بی یال و دم و اشکم خواهد بود.
این مذهب ولایت مطلقه فقیه، عرصه را به رعیت بی گناه تنگ کرده و رزق جامعه را به یمن و بحرین و لبنان و عراق و سوریه و فلسطین داده و استبداد فرعونی، اجازه نفس کشیدن را به ایرانیان غارت شده نمی دهد. خدایا بنگر که محرم را بازیچه قدرتنمایی خود قرار داده اند و خون حسین را پلهای پیروزی خویش، کرده اند. آیا روضه عاشورا، شمارش جنایات اسلام سیاسی نیست؟ که بر سرور آزادگان، وارد نمودند؟ آیا یزید به نام خلافت نبوی ، مسلمین را به سیخ نمی کشید و بر آتش زیاده خواهی ها و ستمکاری ها، قرار نمی داد؟ آیا فرزندان این مرز و بوم چشم ندارند که حقایق پنهانی را بنگرند؟ آیا اهالی این سرزمین سوخته و ویرانه، گوش و هوش ندارند که آمار ساختگی و ارقام دروغ و هدفدار حکام قلدر را تشخیص ندهند؟

سالهای سال است که اقتصاد این مملکت، مرده و سلامت اجتماع به یغما رفته و جوانان عزیزمان، برای ادامه زندگی، بی انگیزه گشته اند، مفهوم شعار کل یوم عاشوراء، وجود من در زیر شکنجه است، که اقرب سادات عصر حاضر به ابی عبداله هستم و میراث بران بنی امیه، بر روی بدن مقدّس پدر بیست و هشتمم، سید الشهدا، رقص پیروزی می کنند و مرا به خاطر مخالفت با اصل شیطانی و شهوانی سیاست ما ، عین دیانت ماست، در موحشترین وضعیت روحی و جسمی و خانوادگی گذاشته اند تا دست از عقائد الهی خود بردارم و همگام با منادیان زر و زور و تزویر گردم، هموطنانم بدانند که در این اعتصاب غذای توحیدی، کمر به شهادت بسته ام تا خونم را فدای آزادی اندیشه و استقلال فکر و رهایی هم میهنانم از آزار روحانیون خداستیز، نمایم.

البته عادت همیشگی هیئت حاکمه درنده، انکار و تکذیب است و بازی با فیلمهای گذشته می باشد.

به امید سربلندی جماعت ایرانی،
سید حسین کاظمینی بروجردی
آبان 1393 نوامبر 2014
تهران – زندان اوین