آیا نسل من ، بدبخت ترین نسل ایران بود؟

1
596

نه شاید همه نسل های آن سرزمین نفرین شده ،چیزی از نسل من کم نداشت.انگار خاک مرده پاشیده بودند روی وجب به وجب ان.
مردمی هفترنگ که هر بار که رنگ می شدند ،امید واهی دیگری در دلشان جوانه می زد.
ملتى كه با هفترنگ هاى براى تمام فصول. باخت!
ما همیشه بازندگان تاریخیم،با فهمی هم سطح کرم خاکی.
ملتی هزار بار گزیده شده از یک سوراخ که حافظه ای بسان ماهی ها دارد ،دو ثانیه بعد همان حکایت تلخ همیشگی.
لعنت به تمام توده ای ها و خلقی ها وچپ ها وملی مذهبی ها……..
نه توده اى توده يى ماند و نه خلقيش با خلق ماند و ونه رهروان چپ كه چرخش به راست كردند !!!چرا که برایشان می چربید.
لعنت به انقلاب فرهنگى ،لعنت به پروژه گفتگوى تمدن ها !!
لعنت به تمامی پری بلنده هایی که یواشکی گولمان زدند،لعنت به لکاته های صادراتی که بزرگترین فخرشان صیغه گی بروجردی ایست تا به گند بکشند رویای آزادیخواهی را که پای سیرک شورای نا ملی پیر شد.
نماد روشنفكرى انقلاب حاج دباغ بود كه چهارنسل را اتش زد که برای اراجیفش کرسی در ینگه دنیا گیر بیاورد ،تف بر فلسفه ای که ملتی را قربانی می کند.
نماد روشنفکری انقلاب یزدی بود که ملتی را آتش زد تا بر عقده های فروخورده اش در قامت یک وطنفروش فایق شود. دلال و جاسوس چند جانبه ،اگر عدالتی باشد باید او را زنده زنده تکه تکه کرد .
نماد روشنفكرى انقلاب بازرگان بود ،ابلهی که ملتی را فروخت به وصل یک نخست وزیری نیم بند دولت موقت بی اختیار.
نماد روشنفكرى انقلاب بنی صدر بود گرگی در پوستین بره با عشقی سوزان به ضحاک ،که ملتی را فروخت تا به همیشه خیال پرداز پاریس نشین بدل شود .
نماد روشنفكرى انقلاب رجوی بود که از هیچ فرصتی دریغ نکرد برای دشمنی با مردمش ،روانپریشی که آموزش دیده مکتب ضحاک بود.
نماد روشنفكرى انقلاب ،قطب زاده بود،طراح کابوسی لایزال برای ملتی کور،کر …این یکی همان دو روز اول پاداش خیانتش را نوش جان کرد.
بگذریم از فروهر ها و شریعتی ها و ………همه و همه اين روشنفكران عوضى ، لعنت به همه شان خصوصا بازماندگان، که هنوز هر روز رنگ عوض كرده و بازار گرمىً مى كنند !!برای دوباره و چند باره وهزار باه گول زدن ملتی که انگار فریب خوردن بخشی از سرنوشت محتوم آنهاست.
………….
اينها پادوهاى انقلاب هيچ بودند ؛ سكولار بودند يكشبه با جو عاشورايى ،روشنفكر شيعه شدند و با جو رفورم به سكولار صفر درجه شيفت كردند،لعنت به تمامی این جو زدگانی که کشوری در مسیر رشد و ترقی را بدل کردند به جهنمی برای تمام فصول. جهنمی برای تمام نسلها.جهنمی که اختلاسهایش ارقام نجومیست و دکل با سکویش یکشبه ناپدید می شود و لالایی موضوع را کششششششششششش ندهید علیل یکدست نقطه پایان سناریو بخور بخور.
اين ملت بايد مى باخت ملتى بااين همه روشنفكر و متفكر چند شخصيتى و با اين همه دودوزه باز فرهنگى ورسانه يى مگر گزينه يى غير ازکابوس اين انقلاب ویرانگر داشت ؟؟؟؟؟؟
شايد لياقت اين ملت جن زده جز اين انقلاب نفرین شده نبود.
ملتی که با وجود یک تجربه روی در روی هنوز منتظر ابلیسیست پنهان در ته چاه که یک روز خواهد آمد تا نجاتشان بدهد، و تا آنروز بهتر است درد جانکاه آگاهی را با نشئه گی ناشی از باور به موهومات متحمل شود.سخت است شجاعترین و شریفترین فرزندان سرزمینت در بند و در دلهره اعدام ،هرروز هزار بار در سیاهچاله های اوین و رجایی شهر و کهریزک و……….به مصاف مرگ بروند اما تو باید به استقبال بزرگترین دروغگوی تاریخ بشریت در خیابانها پایکوبی کنی زیرا جو گیر مصالحه هسته ای هستی و می توانی گوشهایت را ببندی و ناشنیده بگیری پاسخش را که در ایران کسی به دلیل عقیده ،زندانی نیست .
ایران امن ترین کشور جهان است،من خنده ام می گیرد وقتی می بینم ملتی باور می کنند و شک می کنم به ادبیاتی که شاید مفاهیم را به درستی منتقل نمی کند،سر تیتر روز نامه های ماه گذشته گواه امنیتی ایست که ……،زنی در مسیر راه روستا مورد تجاوز و پس از ان قتل و سلاخی قرار می گیرد.دختری در بازگشت از محل کار ربوده و مورد تجاوز قرار گرفته و به قتل می رسد،به دختری یازده ساله روی پلی در پایتخت توسط یازده مرد تجاوز می شود،و……..و……..و ملتی چشم هایش را می بندد تا نبیند.
جماعتی خوابزده …….،اصلا نمی خواهد به رشد چشمگیرتعداد معتادان،کارتون خوابها،زنان تن فروش و کودکان خیابانی باور کند،مردمی که به قیمت حفظ خودش، حاضر به ندیدن و نفهیدن و سکوت کردن و تن دادن است.
بزرگترین آموزه دین کثیف اسلام ، در هزار و چهارصد سال گذشته همین مصالحه بود که تمدنی دوهزار و پانصد ساله را به خاک سیاه نشاند،کشوری ثروتمند با مردمی فقیر و نادان که سی و هفت سال است خرج حزب اله لبنان و حماس فلسطین و حوثی های یمن و شیعه های سوری و عراقی را می دهد برای نا امن کردن جهان و دنیا سکوت می کند،چرا که صنایع تولید تسلیحات نظامی برای بقایشان به مشتریان ابله دایمی نیاز دارند.ونسل من ونسل های پس از من همگی قربانیان همیشه تاریخند.
جماعتی خوابزده که همیشه خماری این قیلوله را به آگاهی ترجیح داده اند.آیا نسل من ، روزی بیدار خواهد شد؟یا ما همیشه خفته گان تاریخ بشریت خواهیم بود؟

1 نظر


  1. !
    !
    !
    ایران, -جهنم دره’ی صهیون- نیست

    جهنم دره’ای صهیون, -ایرانی- نیست
    !
    !
    !

    ادبیات فرزندان نقابدار مُردُخای & هَدَسه / ادبیات فرزندان ماسک’دار مردخای & استر
    ,
    در

    ایران اشغالی
    ?
    ?
    ?

    “آیا نسل من ، بدبخت ترین نسل ایران بود”
    ?
    ?
    ?

    خیر
    ,

    ” شما جهنم دره’ای’های صهیون”

    را

    از

    “خاک مرده”

    سرشته’اند

    نسل شما “جهنم دره’ای’های صهیون” ، بدبخت ترین نسل جهنم دره’ای’های صهیون
    ,
    در

    ایران اشغالی

    نیست
    !
    !
    !

نظرات بسته است