آنگ لی مبارزه محمدعلی کلی و جو فريزر را زنده می‌كند

0
360

آنگ لی يك فيلم سه بعدی بر مبنای مبارزه محمد علی كلی و جو فريزر در مانيل مي‌سازد.

 آنگ لی پیش از این كه شروع به تهیه فیلم «راه روی طولانی بین دو نیمه بیلی لین» كند، فیلم «زندگی پای» را ساخت و حالا قصد دارد یك فیلم سه بعدی روی رینگ بوكس بسازد و افسانه مبارزه محمدعلی كلی و جو فریزر را زنده كند.

این فیلم كه هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده با حضور ری فیشر و دیوید اویلوو از فیلم «سلما» در نقش این دو قهرمان ساخته می شود.

گفته شده آنگ لی منتظر این بود كه تكنولوژی توانایی رسیدن به لحظه‌های خاص این نبرد را داشته باشد.

فیلمنامه این فیلم را پیتر مورگان نوشته كه پیش از این «فراست/نیكسون» را نوشته بود. اطلاع بیشتری از این فیلم در دست نیست جز این كه گفته شده دیوید اویلوو و ری فیشر انتخاب‌های اصلی آنگ لی هستند.

اویلوو بیش از همه برای بازی در نقش دكتر مارتین لوتر كینگ در فیلم «سلما» شناخته شده و فیشر نیز تاكنون یك بار در نقش محمد علی بازی كرده است.

این فیلم كه بر مبنای مبارزه این دو قهرمان دنیای بوكس در مانیل ساخته می شود پس از این كه كار تهیه «راه روی طولانی بین دو نیمه بیلی لین» تمام شود، كلید می خورد. این فیلم با بازی كریستین استوارت و استیو مارتین و وین دیزل ساخته شده و نوامبر آینده اكران می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس،آنگ لی برنده اسکار بهترین کارگردانی برای فیلم «زندگی پای» در سال ۲۰۱۲ و «کوهستان بروکبک» در سال ۲۰۰۵ است. او برنده بفتای بهترین کارگردانی برای فیلم «ببر خیزان، اژدهای پنهان» در سال ۲۰۰۰ و «کوهستان بروکبک» در سال ۲۰۰۵ است.