آنگ لی درباره بد رفتاری با ببر فیلم “زندگی پای” پاسخ داد

0
228

آنگ لی به سوالاتی که در تایوان و فیلیپین درباره چگونگی ساخته شدن فیلم “زندگی پای” و آنچه برای حیوانات فیلم در زمان ساخته شدن آن رخ داد، پاسخ گفت.

 آنگ لی که از سوی روزنامه‌نگاران مانیل و تایوان مورد پرسش واقع شده بود، تایید کرد ببری که از ستارگان این فیلم بود، در زمان فیلمبرداری با لحظات وحشتناکی روبه رو شد.

او به گزارشگرانی که در تایوان وی را زیر سوال برده بودند گفت: اما این یک حادثه بود. وی افزود: همه کارکنان به شدت تلاش کردند تا او را نجات دهند و بعد از آن هم از او به خوبی مراقبت کردند. وی در مانیل هم گفت: ما از ببر مراقبت‌های زیادی کردیم و می‌توانم بگویم همه کاری را که می توانستیم، انجام دادیم.

لی که برای شرکت در یک برنامه تبادل اطلاعات سینمایی چهار روزه در فیلیپین حضور دارد، در آنجا درباره این مسایل صحبت کرد. نمایش فیلم “زندگی پای” هم بخشی از این برنامه بود.

اخیرا اعلام شده بود که “کینگ” ببری که در این فیلم بازی کرد، نزدیک بود در حین فیلمبرداری غرق شود. این موضوع با کشف ایمیلی از جینا جانسون که مامور حضور از سوی انجمن شفقت آمریکا (AHA) در تهیه فیلم بود، روشن شود. او در ای میلش نوشته بود: هفته پیش ما تقریبا کینگ را در جریان فیلمبرداری در آب کشتیم. او این ای- میل را در تاریخ 7 آوریل سال 2011 نوشته بود و در ادامه آن افزوده بود: حال او بعد از این واقعه بشدت بد شد، چون او تلاش کرد تا با شنا خودش را به آن سمت برساند و در جریان این تلاش نزدیک بود غرق شود.

وی در ادامه این یادداشت متذکر شده که: فکر می کنم لازم نباشد بگویم این مساله را به اطلاع هیچکس مخصوصا سازمان، نرسان!

دیگران هم اکنون وقوع این حادثه را تایید کرده‌اند. این فیلم که چهار جایزه اسکار را برد 609 میلیون دلار در بازار جهانی فروش کرد و در زمان تهیه از سوی (AHA) تایید فیلمی را که در آن هیچ حیوانی آسیب ندید، دریافت کرده بود.

سخنگوی فاکس که کار توزیع این فیلم را انجام داد نیز تایید کرد که “کینگ” در حال غرق شدن بود ، اما تاکید کرد که با او به هیچوجه بدرفتاری نشده بود و این صرفا یک حادثه بود که در جریان فیلمبرداری پیش آمد.

وی افزود همه اقدامات برای مراقبت از جان حیوانات و افراد این فیلم صورت گرفته بود تا ما مطمئن باشیم که هیچ فردی در خطر نیست.

به گزارش سینما خبر به نقل از هالیوود ریپورتر،با این حال دیروز روشن شد که جانسون دیگر برای (AHA) کار نمی کند و این انجمن تمام تلاشش را می کند که کارش را با دقت 99.98 درصد دقت انجام دهد.