آنچه بايد اينك ابومازن انجام دهد

0
134

 دکتر کاوه احمدی علی آبادی

عضو هئيت علمي دانشگاه آبردين با رتبه پروفسوري

عضو جامعه شناسان بدون مرز(ssf)

محمود عباس بايد شروع گفتگوهاي صلح را با آزادي تعدادي از زندانيان فلسطيني كه توسط دولت كنوني اسرائيل پيشنهاد شده، بپذيرد. بن بست كامل در مذاكرات به نفع طرفي است كه عقيده اي به گفتگوها ندارد و سعي مي كند تا هر نوغ تلاشي از طرف جامعه جهاني را عملاً ناكام بگذارد؛ يعني تندروهاي اسرائيلي. علاوه بر آن تعدادي از زندانيان نيز آزاد مي شوند.

اين رسيدن گام به گام به اهداف فلسطينيان (امروز آزادي تعدادي از فلسطينيان در بند، فردا آزادي تعدادي ديگر و…) و همين طور انعطاف هاي حساب شده براي مذاكرات صلح را بايد همواره در دستور كار داشته باشيد تا هم به تدريج به حقوق تان برسيد و هم كساني كه اصرار دارند تا گفتگوهاي صلح را عقيم سازند، ناكام گذاريد.

از گذاشتن شروط متعدد براي شروع مذاكرات خودداري كنيد كه عملاً مذاكرات را عقيم مي سازد و اين به نفع تندروهاي اسرائيلي خواهد بود. در مورد شهرك سازي ها و نحوه واكنش تان به آن، در زمان مقتضي راهكارهاي مناسب ارائه خواهد شد و اينك بيش از اين نمي توانم توضيح دهم و به موقع به شما گفته خواهد شد كه چه كنيد.

مقاله قبلیقهرمان اروپا در تهران به زانو درآمد..
مقاله بعدیدستگیری شکارچیان غیرمجاز قوچ وحشی در منطقه حفاظت شده پروند..!
دکتر کاوه احمدی علی آبادی
دکتر کاوه‌ احمدی‌ علی‌آبادی‌ تاکنون تحصیلات دانشگاهی را در مقطع دکترای جامعه شناسی (Ph.D) با عنوان دانشجوی ممتاز از تگزاس و مقطع فوق‌ دکترای‌ (Post Doctoral of Philosophy) فلسفه‌ علم‌ به همراه گواهی "ارزیابی کمال" از دانشگاه‌ آبردین‌ (Aberdeen) در داکوتای‌ جنوبی‌ آمریکا به پایان رسانده و و اینک عضو هیئت علمی (ACADEMIC BOARD) دانشگاه آبردین (ABERDEEN) با رتبه پروفسوری (PROFESSORSHIP) است. ایشان موفق به دریافت درجه دانشمندی (scientist) در رشته فلسفه علم با رساله "روش شناسی علم و فلسفه" و انتخاب به عنوان دانشمند برجسته (Distinguished scientist) سال 2008 از طرف دانشگاه آبردین شدند. دارای 14 عنوان کتاب چاپ شده، 6 عنوان در نوبت چاپ، بیش از 45 پژوهش و مقاله علمی از کنفرانس ها و همایش های ملی و بین المللی و فراتر از 120 عنوان مقاله در نشریات کثیرالانتشار بوده و دارای 11 جایزه و لوح تقدیر و سپاس از جشنواره ها و مراکز علمی و آکادمی مختلف است. در حال حاضر ایشان عضو جامعه شناسان بدون مرز (Sociologists without borders (ss هستند.