آنجلینا جولی برای نجات فیل‌ها به «آفریقا» می‌آید

0
329

آنجلينا جولي فیلم زندگينامه‌اي ریچارد لیکی را كه مانند فیلم‌های قبلی او درامی از زندگی واقعی است، روي پرده سينما مي‌برد.

در حالیکه فیلم درام جنگ جهانی دوم «شكسته نشده» برای اواخر امسال آماده پخش است، آنجلینا جولی نگاهش را سمت پروژه بعدی کارگردانی خود متمرکز کرده و درست مانند فیلم‌های قبلی او، این فیلم نیز یک درام دیگر درباره زندگی واقعی است.

جولی برای کارگردانی فیلم «آفریقا» قرارداد امضا کرده است، فیلمی که توسط کمپانی اسکای‌دنس تهیه خواهد شد و درباره ریچارد لیکی باستان‌شناس و نبرد او برای نجات فیل‌هاست. فیلمنامه این فیلم توسط اریک راث نوشته شده و داستان زندگی لیکی متولد آفریقا را تعریف می‌کند که در ابتدا باستان‌شناسی بود که به دنبال فسیل می‌گشت و موفق به کشف استخوان‌های انسان‌های اولیه نیز شده بود، اما بعدها توجه خود را به مبارزه با شکار فیل و کرگدن معطوف کرد.

دیوید الیسون و دینا گلدبرگ از کمپانی اسکای‌دنس با همراهی جان پیترز تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. جولی نیز خود از تهیه‌کنندگان است. راجر دیکینز فیلمبردار شناخته‌شده که در فیلم «شكسته نشده» نیز با جولی همکاری کرده بود برای «آفریقا» بازخواهد گشت.

جولی گفت: من همیشه ارتباطی عمیق با آفریقا و فرهنگ آن احساس کرده‌ام و وقتی که فیلمنامه زیبای اریک درباره مردی را خواندم که به مبارزه خشن با شکارچیان غیرقانونی فیل‌ها جذب شده بود بسیار توجه‌ام جلب شد. این مرد بعد از مبارزاتش به درکی عمیق‌تر از رد پای انسانی دست یافت و متوجه شد که مسئولیت‌های بزرگی نسبت به دنیای اطراف خود دارد.

الیسون نیز درباره این پروژه گفت: «آفریقا» داستانی است که استحقاق تعریف شدن را دارد. این داستان به قلب من بسیار نزدیک است و می‌دانم که در دستان آنجلینا از انتظارات من فراتر خواهد رفت. او فیلمسازی شدیدا با استعداد است و مطمئنا می‌تواند فیلمنامه خارق‌العاده اریک راث را تبدیل به پروژه‌ای کند که من همیشه می‌خواستم اسکای‌دنس در آن حضور داشته باشد.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،جولی در حال حاضر در مراحل تهیه فیلم «کنار دریا» به سر می‌برد. او کارگردانی این فیلم درام را بر عهده دارد که خودش مسئولیت فیلمنامه‌نویسی آن را بر عهده داشته و همسرش برد پیت و همچنین ملانی لوران و نیلز آرستروپ نیز در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. فیلم «شكسته نشده» نیز که داستان زندگی لویيز زامپرینی زندانی باز‌مانده از جنگ جهانی دوم را روايت می‌کند روز کریسمس اکران خواهد شد.