آمازون به دنبال نویسنده برای سریال «ارباب حلقه‌ها»

0
271

در حالی که آمازون امتیاز استفاده از اکثر ماجراهای موجود در کتاب «ارباب حلقه‌ها» نوشته تالیکن را به دست آورده، به دنبال نویسنده برای نوشتن فیلمنامه این سریال تلویزیونی است.

 وقتی جنیفر سالک اوایل امسال رییس آمازون استودیوز شد، گران‌قیمت‌ترین و جذاب‌ترین محصول اوریجینال تاریخ این استودیو یعنی سریالی تلویزیونی بر پایه فرنچایز «ارباب حلقه‌ها» را به ارث برد.

گزارشی جدید از ورایتی تایید کرده که سالک و تیمی که او برای آمازون جمع کرده در حال حاضر دنبال نویسنده برای کار کردن روی این داستان هستند. ظاهرا سالک سه ساعت با نوه جی‌آرآر تالکین یعنی سایمون تالکین وقت گذرانده و درباره برنامه‌های‌ آمازون برای این فرنچایز صحبت کرده است. قراردادی که بنیاد تالکین با آمازون امضا کرده به آن دسترسی به تقریبا تمام محتوای موجود در ماجراهای میدل ارث را می‌دهد، البته نه ۱۰۰ درصد آن.

سالک می‌گوید هنوز کاملا مشخص نیست سریال «ارباب حلقه‌ها» چطور از آب درخواهد آمد و چیزی نهایی نشده است. اوایل امسال شایعه‌هایی منتشر شده بود که داستانی از جوانی‌های‌ آراگون در این سریال تعریف خواهد شد. با این حال سالک گفت تنها چیزی که حالا می‌تواند با قاطعیت بگوید این است که سریال چیزی بین یک اقتباس کاملا اوریجینال و در عین حال وامدار فیلم‌های محبوب «ارباب حلقه‌ها» از آب درمی‌آید.

او گفت: این سریال یک بازسازی کامل از فیلم‌ها نیست و یک چیز کاملا جدید هم نیست، چیزی بین این ۲ خواهد بود. اینطور نیست که با دیدن آن بگویید اوه این «ارباب حلقه‌ها» هست اما چیزی در آن برایم آشنا نیست و در عین حال چیزی کاملا آشنا هم برای‌تان نخواهد بود. بنابراین یک پروژه اوریجینال است.

پیتر جکسون گفته ممکن است نقشی در این سریال نداشته باشد اما ددلاین در گزارشی جدید گفته این احتمال وجود دارد که جکسون بتواند در آن حضور پیدا کند. ظاهرا سالک در حال مذاکره با جکسون است تا ببیند او چطور می‌تواند در مراحل تهیه و تولید این سریال نقش داشته باشد. جکسون که روی صندلی کارگردانی تمام فیلم‌های سینمایی «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت‌» نشست، احتمالا به عنوان یک تهیه‌کننده یا کارگردان اصلی در پروژه نقش‌آفرینی نخواهد کرد اما آمازون می‌خواهد مراحل فیلمبرداری سریال را در نیوزیلند انجام دهد، بنابراین ممکن است بخواهد به استودیوهای تهیه و جلوه‌های ویژه جکسون نیز دسترسی داشته باشد.

به گزارش مهر به نقل از ایندی‌وایر، می‌توان انتظار داشت مراحل انتخاب بازیگر پس از استخدام شدن یک نویسنده آغاز شود.