آل پاچینو و آنتونی هاپکینز «فراتر از فریب» رفته‌اند

0
804

درام دلهره‌آور «فراتر ازفریب» با بازی آل پاچینو و آنتونی هاپکینز در نیو اورلئان جلوی دوربین رفته است و تا پایان امسال اکران می‌گیرد.

 استودیو لاینزگیت تولید فیلم «فراتر از فریب» (Beyond Deceit) با بازی آل پاچینو، آنتونی هاپکینز، جولیا استایلز و مالین آکرمن را به جریان انداخته است.

فیلم دلهره‌آور «فراتر از فریب» اولین تجربه کارگردانی شیناترو شیموساوا، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده فیلم‌های مجموعه سینمایی ترسناک «کینه» است. شیناترو شیموساوا ژاپنی تبار و متولد شیکاگو، ایلینویز در ایالات متحده آمریکا است.

به نوشته آنا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم‌برداری «فراتر از فریب» این روزها در نیواورلئان جریان دارد و علاوه بر آنتونی هاپکینز و آل پاچینو، بازیگرانی چون جاش دوهامل، مالین آکرمن، آلیس ایو، جولیا استایلز و بیونگ هان لی در آن بازی می‌کنند.

در فیلم «فراتر از فریب» که فیلم‌نامه‌اش را آدام میسن و سایمون بویز نوشته‌اند، یک وکیل جوان و بلندپرواز (جاش دوهامل) پرونده‌ای مهم علیه مدیر عامل شرکتی دارویی (آنتونی هاپکینز) را به دست می‌گیرد و خود را درگیر پرونده قتلی می‌یابد که نام او به عوان متهم اصلی در آن مطرح است.

هنوز تاریخ دقیقی برای اکران فیلم «فراتر از فریب» اعلام نشده است اما احتمالاً این فیلم در سه ماهه اول 2016 (زمستان امسال) به روی پرده خواهد رفت.