آل‌پاچینو برای نخستین‌بار در یک سریال تلویزیونی بازی می‌کند

0
247

بازیگر سرشناس سینمای آمریکا قرار است در سریالی از آمازون برای نخستین‌بار در طول کار حرفه‌ایش ظاهر شود.

 آل پاچینو در حال امضای قراردادی برای بازی در یک سریال درام به نام «شکار» است.

وی پیشتر در مینی‌سریال‌های تلویزیونی «فرشتگان در آمریکا» و «افسانه پدرخوانده» بازی کرده بود. با این حال وی که برای نقش‌آفرینی در نقش‌های به یادماندنی تاریخ سینما چون «پدرخوانده»، «سرپیکو»، «بعدازظهر سگی» و «بوی خوش زن» شناخته می‌شود، هرگز تاکنون در سریالی تلویزیونی نقش‌آفرینی نکرده بود.

این بازیگر سرشناس در سال‌های اخیر در شماری از فیلم‌های شبکه اچ‌بی‌او مانند «جک را نمی‌شناسی» در نقش جک کِوُرکیان و «پاترنو» بازی کرده است.

«شکار» درباره گروهی از شکارچیان نازی‌های قاتل است که در سال ۱۹۷۷ در شهر نیویورک زندگی می‌کنند. کشف شده که شماری از افسران رده بالای نازی در میان مردم زندگی می‌کنند و قصد دارند تا رایش چهارم را در آمریکا به راه بیندازند.

آمازون ساخت سریالی ۱۰ قسمتی بر مبنای این داستان اوریجینال و غیراقتباسی را داده است.

پیشتر اعلام شده بود لوگان لرمن در این سریال بازی می‌کند. او در نقش جونا هایدل‌باوم ظاهر می‌شود که با کشته شدن ناگهانی مادربزرگش به دنبال ردپای قاتلان اوست و ناگهان با گروهی به نام «شکار» یا «هانت» روبه رو می‌شود و می‌بیند ماجرا خیلی جدی‌تر از این حرف‌هاست.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی،نویسنده فیلمنامه این سریال دیوید وایل است که نویسنده سریال‌های دیگری هم بوده است.   جردن پیلی از تهیه کنندگان این سریال است.