آغاز و پایان جشنواره فیلم لندن با تام هنکس..

0
275

جشنواره فیلم لندن با فیلم‌هایی از تام هنکس کار خود را شروع می‌کند و به آن خاتمه می‌دهد.

به گزارش مهر به نقل از امپایر، تام هنکس که اخیرا اعلام شده بود با فیلم “کاپیتان فیلیپس” افتتاحیه جشنواره فیلم لندن را رقم می‌زند، با فیلم “نجات آقای بنکس” بازیگر اختتامیه این جشنواره هم خواهد بود.

جشنواره فیلم لندن (BFI ) در شب اختتامیه خود با نمایش فیلم “نجات آقای بنکس” طرفداران این بازیگر آمریکایی را بیش از پیش شاد خواهد کرد. شاید هم همین امر نشان‌دهنده سال پرامیدی برای هنکس باشد که تاکنون دوبار جایزه اسکار را دریافت کرده است.

“کاپیتان فیلیپس” که با همکاری پل گرین گراس ساخته شده است، درباره حمله دزدان دریایی سومالیایی به یک کشتی و ایجاد یک موقعیت گروگان‌گیری است و “نجات آقای بنکس” هم درباره والت دیسنی و همکاری او با پی.ال.تراورس نویسنده کتاب “مری پایینز” برای ساختن فیلمی با اقتباس از این کتاب است. در این فیلم اما تامپسون در نقش خالق “مری پاپینز” ظاهر شده است.

تنها اطلاعاتی که از این فیلم در دست است این است این که همکاری سرانجام به نتیجه می‌رسد زیرا همه می‌دانیم که فیلم “مری پاپینز” توسط کمپانی دیسنی ساخته شده است. با این حال خالق این شخصیت از فیلم ناراضی بود چون فیلم به نوعی جنبه زندگینامه ای دارد.

تام هنکس در این فیلم به کارگردانی جان لی هنکاک در نقش والت دیسنی جلوی دوربین رفته و کالین فارل و راث ویلسون از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

جشنواره فیلم لندن از 9 تا 20 اکتبر (17 تا 28 مهر) برگزار می‌شود و هر دو فیلم تام هنکس در زمستان در بریتانیا به نمایش درمی‌آیند.