آغاز فیلمبرداری فصل چهارم شرلوک

0
199

با آغاز فیلمبرداری فصل جدید سریال «شرلوک»، از بدمن اصلی این فصل هم رونمایی شد.

 تابی جونز قرار است در فصل چهارم سریال «شرلوک»، بدمن اصلی داستان باشد. حضور او از قسمت دوم فصل چهارم که به سنت فصول قبل فقط سه قسمت دارد، آغاز می شود.

مارتین فریمن در نقش دکتر واتسون و بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز بازیگران اصلی این مجموعه پر طرفدار شبکه بی بی سی هستند. مارک گتیس و استیون موفات خالقان سریال «شرلوک» با ابراز خوشحالی از حضور تابی جونز در ترکیب فصل چهارم، هیچ اطلاعاتی از نقش او منتشر نکردند.

فقط در این مورد استیون موفات گفته است که نقش تابی جونز یکی از بدمن های کلاسیک آرتور کانن دویل است که در سریال حضور خواهد داشت.

تابی جونز پیشتر نقش آرنیم زولا، بدمن قدیمی مجموعه مارول را در فیلم های ابرقهرمانی «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام جو»، «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» و سریال کنسل شده شبکه ABC، «مامور کارتر» بر عهده داشت.

او در مجموعه «بازی های گرسنگی» و سریال «دکتر هو» شبکه بی بی سی هم بازی کرده است و اگر مجموعه «هری پاتر» را با زبان اصلی دیده باشید، احتمالا صدای او را به جای کاراکتر دابی شنیده اید. او به جای آرستیدس سیلک هم در انیمیشن «ماجراهای تن تن» استیون اسپیلبرگ صحبت کرده است.

به گزارش تسنیم؛ فیلمبرداری فصل چهارم سریال «شرلوک» از دوشنبه آغاز شده و پیش بینی می شود مطابق سنت هر ساله، در پایان سال میلادی روی آنتن شبکه بی بی سی برود.