آخرین وضعیت قلعه نویی و بازیکنان از زبان ماجدی..

0
266

سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است که بازیکنان به خاطر نام و پیراهن استقلال قرارداد بسته‌اند و به همین خاطر تقریبا همه آن‌ها را در تیم می‌مانند.

ایسنا گزارش داد؛ میرشاد ماجدی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: فعلا منتظر جواب هیات مدیره به درخواست‌های فتح‌الله‌زاده هستیم. ما علاقه داریم که مدیرعامل باشگاه به کارش ادامه دهد اما ایشان هم گفته که خواسته‌هایی دارد و باید به باشگاه پول تزریق شود.

* جلسه قلعه‌نویی با مدیرعامل و هیات مدیره.

وی در ادامه از بازگشت امیر قلعه‌نویی از سفر خارجی‌اش در روز شنبه خبر داد و گفت: قلعه‌نویی پس از بازگشت به تهران با مدیرعامل و هیات مدیره جلسه‌ای خواهد داشت. هدف اول ما هم این است که بازیکنان فعلی را حفظ و با جذب چند بازیکن جدید تقویت کنیم.

* دلم روشن است که همه می‌مانند.

ماجدی در ادامه با بیان این که دلش روشن است که بازیکنان، کادر فنی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در باشگاه خواهند ماند، گفت: 95 درصد بازیکنان ما را باید در تیم ماندنی بدانید. بازیکنان ما به خاطر عشق به هواداران و نام و پیراهن استقلال قرارداد بسته‌اند و بیشترشان در تیم می‌مانند مگر اینکه باشگاه کسی را نخواهد یا در خارج از کشور پیشنهاد خیلی خوبی داشته باشند.

n00170438-b

* منتظری پارسال هم از قطر پیشنهاد داشت.

ماجدی درباره پیشنهاد یک تیم قطری به پیشنهاد منتظری هم گفت: پژمان پارسال هم از قطر پیشنهاد داشت. آرزو می‌کنم هرچه زودتر وضعیت استقلال روشن شود.

* به نکونام علاقه دارم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در ادامه درباره صحبت‌های نکونام مبنی بر تصمیم جدی‌اش برای رفتن از استقلال اظهار کرد: مسئله نکونام یک بحث شخصی است. من خیلی به او علاقه دارم چون او هم کاپیتان تیم است و هم بازیکن اخلاق‌مداری است.

* قلعه‌نویی به صراحت گفت که می‌ماند.

ماجدی درباره وضعیت امیر قلعه‌نویی هم گفت: قلعه‌نویی اعلام کرد که بحثش نه مالی است و نه چیزی مثل آن و او به خاطر هواداران و نام استقلال می‌ماند. تیم با حضور او زحمت کشیده و به جمع هشت تیم برتر آسیا رسیده و حالا باید نتیجه بگیرد. احساس می‌کنم که خود امیر هم می‌داند با حضور او و جذب چند بازیکن جدید، با فرض حفظ بازیکنان فعلی می‌توانیم به فینال آسیا راه پیدا کنیم.

* سه گروه باید برای ماندن من در تیم تصمیم بگیرند.

ماجدی در ادامه و در پاسخ به این سوال که تکلیف خودش در استقلال چه می‌شود و آسیا فصل بعد نیز سرپرست این تیم خواهد بود گفت: سه گروه باید در این رابطه تصمیم بگیرند. مدیرعامل و هیات مدیره، هواداران و کادر فنی باید روی ماندن من نظر مثبت داشته باشند. اگر این‌ها من را بخواهند خوشحال می‌شوم که در تیم بمانم.