آخرین وضعیت جسمانی حمید مرادی در بیمارستان: ریسک عمل جراحی وی شدید است

0
262

پزشکان معالج حمیدرضا مرادی سروستانی، از مدیران دربند سایت مجذوبان نور، ریسک عمل جراجی عروق پاهای وی را شدید اعلام کردند.

 حمیدرضا مرادی سروستانی از مدیران زندانی سایت مجذوبان نور، که به دلیل بیماری انسداد عروق در بیمارستان شهدای تجریش بستری است، به دستور پزشکان معالج در نوبت فوری عمل جراحی قرار گرفت. پزشک معالج پس از آزمایش‌های اولیه و مشاوره با سایر پزشکان متخصص نیاز وی را به عمل جراحی عروق هر دوپا مبرم دانسته و همچنین با گسترده و سنگین توصیف کردن عمل جراحی، ریسک آن را بالا اعلام کردند.

در حال حاضر این درویش زندانی در بخش جراحی بیمارستان تحت مراقبت ویژه پزشکی قرار دارد، که پس از انجام دستورات پزشکی، تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از مجذوبان نور؛آقای مرادی از انسداد شدید عروق هر دو پا رنج می‌برد، به طوری که میزان این گرفتگی ۷۰ درصد اعلام شده بود، همچنین در آخرین اعزام به بیمارستان که سال گذشته صورت گرفته بود، پزشک معالج نسبت به درمان فوری هشدار داده بود و در صورت عدم رسیدگی فوری منجر شدن به قطع هر دو پا را هشدار داده بود. گفتنی است با وجود پیگیری‌ها مستمر، این زندانی بیمار پس از یک سال به بیمارستان اعزام شده است.