آخرین جملات کی روش پیش از ترک ایران: وزیر و رییس فدراسیون با هم کنار بیایند تا برگردم

0
231

کارلوس کی‌روش در آخرین لحظات ترک ایران گفت: تا وقتی وزیر ورزش ایران مخالف حضور من در تیم ملی باشد، نمی‌شود کار کرد و تنها راه حل بازگشت من به ایران این است که وزیر و رییس فدراسیون فوتبال با هم کنار بیایند تا بتوانم دوباره به تیم ملی ایران خدمت کنم.

کارلوس کی‌روش که صبح امروز ساعت 11:45 با پرواز امارات تهران را به مقصد دوبی ترک کرد، پیش از ترک ایران اظهار کرد: من آمده بودم تا با امضای قراردادی چهار ساله باز هم برای فوتبال ایران کار کنم و همه تلاشم را به کار گیرم تا تیم ملی ایران در مسابقاتی که پیش‌رو دارد موفق باشد. من همه توافقاتم را با علی کفاشیان، رییس فدراسیون ایران انجام داده‌ام، اما ظاهرا وزیر ورزش و جوانان ایران با حضور در من در تیم ملی مخالفت کرده است. بنابراین وقتی وزیر ورزش کشور مخالف باشد من دیگر کاری نمی‌توانم انجام دهم.

وی تاکید کرد: من می روم و اگر فوتبال ایران مرا بخواهد باید رییس فدراسیون و وزیر ورزش با هم کنار بیایند و اگر توافقی میان آنها باشد، می‌توانند از من دوباره خواهند که به ایران برگردم.

کی‌روش باز هم تاکید کرد: اگر وزیر ورزش مخالف باشد نمی‌شود کاری کرد. به هر حال من هدفم موفقیت تیم ملی ایران بوده و هست. من نمی‌توانم خودم را به کسی و یا به جایی تحمیل کنم.

به گزارش ایسنا؛ این مربی پرتغالی که پروازش با تاخیر نیم ساعته هم همراه شد در پایان خاطر نشان کرد: اگر فوتبال ایران به این نتیجه‌ برسند که با مربی دیگری کار کنند من برای هر مربی که عهده دار مسئولیت تیم ملی می‌شود آرزوی موفقیت می‌کنم و همواره دوست دارم فوتبال ایران و تیم ملی کشورش به بهترین عناوین برسد.