آثار دنباله داری که سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود

0
326

شماری از مهم‌ترین فیلم‌هایی که ادامه آثار مطرح سال‌های پیش هستند در سال ۲۰۱۸ راهی پرده‌ نقره‌ای می‌شوند.

 از «انتقام جویان» و «ددپول» گرفته تا «ماما میا» از جمله فیلم‌هایی هستند که به عنوان ادامه‌ای بر فیلم‌های پرفروش قبلی، در سال جدید میلادی راهی سینماها می‌شوند.

«توطئه‌آمیز: آخرین کلید»

جدیدترین دنباله «توطئه‌آمیز: آخرین کلید» که چهارمین قسمت آن است از بلاوم هاوس پروداکشنز با بازی لیم شین در نقش دکتر الیس رینیر به کارگردانی آدام روبیتل بر مبنای فیلمنامه لی ونل ساخته شده است. در این فیلم ترسناک که ۵ ژانویه ۲۰۱۸ اکران می‌شود لی ونل و آنگوس سمپسون نیز بازی کرده‌اند.

«پدینگتون ۲»

دومین قسمت از ماجراهای خرس پدینگتون ادامه‌ای بر فیلم پل کینگ در سال ۲۰۱۵ است. در این فیلم جدید خرس پدینگتون با صداپیشگی بن ویشاو شادمانه در خانه خانواده بارون زندگی می‌کند. اما تولد صد سالگی عمه او و هدیه‌ای که دزدیده می‌شود، ماجراهای جدیدی را رقم می‌زند. این فیلم ۱۲ ژانویه در آمریکا و در ماه نوامبر در بریتانیا اکران می شود.

«دونده مارپیچ: علاج مرگ»

سومین و آخرین قسمت از «دونده مارپیچ» که سال ۲۰۱۵ با عنوان «مشقت‌های اسکرچ» اکران شده بود، داستان توماس با بازی دیلن اوبراین را دنبال می‌کند که رهبری گروهش را برای فرار از گلیدر برعهده دارد. او در تلاش برای یافتن درمانی برای بیماری مرگ‌باری به نام «فلیر» است. این فیلم علمی – تخیلی مهیج آمریکایی به کارگردانی وس بال و نویسندگی تی.اس. ناولین بر اساس رمان «علاج مرگ»، آخرین کتاب از مجموعه رمان‌های «دونده مارپیچ» نوشته جیمز دشنر ساخته شده است. دیلن اوبراین، کایا اسکودلاریو، توماس سنگستر، کی هونگ لی، جیانکارلو اسپوزیتو، آیدان گیلن، بری پیپرو پاتریشا کلارکسون بازیگران این فیلم هستند. این فیلم ۲۶ ژانویه اکران می‌شود.

«پنجاه طیف خاکستری»

قسمت نهایی سه‌گانه‌ای که بر مبنای رمان ای.ال.جیمز ساخته شده ۹ فوریه اکران می‌شود.

IMG09093806

«حاشیه اقیانوس آرام: طغیان»

ادامه فیلم علمی تخیلی ساخته گیلرمو دل تورو با عنوان «حاشیه اقیانوس آرام» که سال ۲۰۱۳ اکران شد به کارگردانی استیون اس. ده‌نایت و به تهیه‌کنندگی گیلرمو دل تورو بر شخصیت جیک پونتکاست با بازی جان بویگا متمرکز است. این فیلم برمبنای فیلمنامه امیلی کارمایکل ساخته شده است. اسکات ایستوود، کیلی اسپینی، جینگ تیان و آدریا آرجونا به این قسمت اضافه شده‌اند و رینکو کیکوچی و چارلی دی دیگر بازیگران فیلم در نقش‌های قبلی خود ظاهر شده‌اند. این فیلم ۲۳ مارس ۲۰۱۸ اکران می‌شود.

«شرلوک گنومز»

این فیلم انیمیشن ساخته جان استیونسون ادامه‌ای بر فیلمی است با عنوان «کوتوله و ژولیت» که در سال ۲۰۱۱ اکران شد. جانی دپ صداپیشگی شخصیت اصلی این انیمیشن به نام شرلوک گنومز بازرس را برعهده دارد و امیلی بلانت صداپیشه نقش ژولیت است. مری بلیگی و چیوتل اجیوفور دیگر صداپیشگان این انیمیشن که محصول پارامونت پیکچرز است، هستند. این فیلم ۲۳ مارس اکران می‌شود.

«ابر سپاهیان ۲»

قسمت جدید فیلم «ابر سپاهیان» کمدی جنایی سال ۲۰۰۱ که کارگردانی و بازیگری آن را جی چاندرسکار برعهده دارد، بار دیگر برمی‌گردد. استیو لیم، اریک استولهانسکه و کوین هفرنان دیگر بازیگران فیلم هستند. این فیلم ۲۰ آوریل اکران می‌شود.

«انتقام‌جویان: جنگ ابدیت»

«انتقام‌جویان» بار دیگر گروه بزرگ بازیگرانش را جمع کرده تا با شخصیت‌های مارولی خود با یک دشمن جدید روبرو شوند. تانوس دشمن جدید با بازی جاش آنتونی و جو روسو کارگردان این فیلم هستند که ادامه‌ای بر «دوره اولتران» سال ۲۰۱۵ است. کریستوفر مارکوس نویسنده فیلمنامه این فیلم است و بار دیگر آیرون من با بازی رابرت داونی جونیور، هالک با بازی مارک روفالو، لوکی با بازی تام هیدلستون، کاپیتان آمریکا با کریس ایوانز، ثور با بازی کریس همسورث، هاوکی با بازی جرمی رنر، استار لرد با بازی کریس پرت، جادوگر اسکارلت با بازی الیزابت اولسن، دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ از بازیگران این قسمت هستند. این فیلم  ۴ مه ۲۰۱۸ اکران می شود.

2331132

«ددپول ۲»

«مرک با یک دهان» بار دیگر در ادامه فیلم «ددپول» ۲۰۱۶ بازمی‌گردد. این فیلم با بازی رایان رینولدز بر مبنای شخصیت ضدقهرمان مارول ساخته شد. دیوید لیچ پس از خروج تیم میلر به عنوان کارگردان ساخت این فیلم را برعهده گرفت. اول ژوئن این فیلم اکران می‌شود.

«شگفت‌انگیزان ۲»

این فیلم ساخته برد برد بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم خود وی، با بازی کریگ تی. نلسن، جیسون لی، هالی هانتر، سارا واول، اسپنسر فاکس و ساموئل ال. جکسون ۱۴ سال پس از قسمت نخست آن ساخته شده است. قسمت نخست این فیلم محصول سال ۲۰۰۴ استودیوی پیکسار و برنده جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی بود. دنباله این فیلم در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

2678309

«دنیای ژوراسیک: سقوط سلطنت»

شخصیت کریس پرت و برایس دالاس هاوارد بار دیگر به جزیره ایسلا نوبلار برمی‌گردند تا به باقی ماندن دایناسورها کمک کنند. این فیلم را بایونا کارگردانی کرده و پس از موفقیت فیلم نخست آن در سال ۲۰۱۵، تصمیم بر ساخت ادامه آن گرفته شد. فیلم اصلی «ژوراسیک پارک» سال ۱۹۹۷ ساخته شده بود . این فیلم ۲۲ ژوئن اکران می شود.

«سیکاریو ۲: سولدادو»

مت گریور با بازی جاش برولین و آلخاندرو با بازی بنسیو دل تورو در قالب ماموری تحت پوشش بار دیگر در فیلمی درباره مبارزه با مواد مخدر بازی کرده‌اند. ایزبلا مونر، جفری داناوان، مانوئل گارسیا-رولفو و متیو مودین نیز دیگر بازیگران این فیلم هستند که ادامه‌ای بر فیلم ۲۰۱۵ «سیکاریو» به کارگردانی استفانو سولیما است. این فیلم ۲۹ ژوئن اکران می‌شود.

«مرد مورچه‌ای و زنبورک»

قهرمان قد مورچه مارول بار دیگر در سال جدید برمی‌گردد. این بار او ماموریت جدیدی دارد و باید در برابر زنبورکی با بازی اوانجلین لیلی بایستد. پل راد بار دیگر نقش خودش یعنی مرد مورچه‌ای را ایفا کرده و پیتون رید نیز بار دیگر بر صندلی کارگردانی این فیلم نشسته است. مایکل داگلاس، میشل فایفر و لارنس فیشبورن دیگر بازیگران این فیلم هستند که ۶ جولای اکران می‌شود.

2678308

«هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستان»

آدام سندلر بار دیگر در نقش دراکولا در انیمیشن محصول سونی صداپیشگی کرده است. سلنا گومز، اندی سمبرگ و مالی شنون دیگر صداپیشگان این فیلم هستند. این فیلم که سومین ادامه بر فیلم اصلی «هتل ترانسیلوانیا» است ۱۳ جولای اکران می‌شود.

«ماما میا! بار دیگر اینجا می‌رویم»

این فیلم در ادامه «ماما میا» محصول ۲۰۰۸ کمپانی یونیورسال ساخته شده و ترانه‌های گروه آبا و سوفی شریدان با بازی آماندا سیفرید را در مرکز توجه قرار داده است. این فیلم درباره تلاش این شخصیت برای یک مادر خوب بودن است. مریل استریپ نیز بار دیگر در نقش دونا حضور دارد و لیلی جیمز در این قسمت در نقش دونای جوان بازی کرده است. پیرس برازنان، کالین فرث و دومینیک کوپر دیگر بازیگران این فیلم هستند که ۲۰ جولای اکران می‌شود.

2678305

«تعدیل کننده ۲»

دنزل واشنگتن بازیگر و آنتونی فوکوآ کارگردان بار دیگر با هم همکاری کرده‌اند تا قسمت دوم «تعدیل کننده» محصول ۲۰۱۴ را برای سونی بسازند. این فیلم برمبنای یک برنامه تلویزیونی به همین نام ساخته شده بود. ملیسا لئو، کلویی گریس مورتز و بیل پولمن دیگر بازیگران این فیلم هستند که ۳ آگوست اکران می‌شود.

«هیولاهای شگفت‌انگیز: جنایت‌های گریندل‌والد»

پس از اکران فیلمی بر مبنای فیلمنامه جی‌کی رولینگ به کارگردانی دیوید ییتس که سال ۲۰۱۶ اکران شد، بار دیگر دنیای جادوگران روی پرده می‌رود. در این ادامه ادی ردمین بار دیگر در نقش نیوت اسکاماندر ظاهر شده و جود لاو در نقش آلبوس دامبلدور بازی کرده است. این فیلم ۱۶ نوامبر در سینماها به نمایش درمی‌آید.

«رالف خرابکار ۲»

این فیلم به کارگردانی ریچ مور و فیل جانستون، ۶ سال بعد از وقوع اتفاق‌های فیلم اول را تصویر می‌کند و داستان آن درباره ماجراهای رالف در فضای اینترنت است. جان سی ریلی بار دیگر در نقش رالف خرابکار صداپیشگی کرده است. این فیلم ۲۱ نوامبر اکران می‌شود.

«مری پاپینز بازمی‌گردد»

امیلی بلانت در نقش پرستار جادویی در ادامه فیلم اصلی «مری پاپینز» محصول ۱۹۶۴ و به جای جولی اندروز ظاهر شده است. این ادامه ۲۵ سال بعد از قسمت اول به وقوع می‌پیوندد و مری پاپینز به دیدن بچه‌ها مایکل و جین می‌رود که حالا بزرگ شده‌اند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مریل استریپ، لین مانوئل میراندا، کالین فرث، آنجلا لندزبری و امیلی مورتیمر دیگر بازیگران فیلم هستند که ۲۵ دسامبر اکران می‌شود.