لانۀ گنجشک‌های واجا در آلمان، آب و هوای اروپا عجب سفله پرور است! قسمت ششم

0
3742

بوی خون می آید از آزار دلهای دونیم

رحم کن بر جان خود، زین ذوالفقار اندیشه کن

پشه با شب زنده داری خون مردم می خورد

زینهار از زاهد شب زنده دار اندیشه کن..

این سلسله نوشتار، اسنادی ست که طی بیست و اندی سال توسط همراهان، همگامان و هم‌اندیشان درونمرزی بدست خبرنامه ملی ایرانیان رسیده است. اسناد حاکی از آنست که نیروهای جمهوری اسلامی سال‌هاست در قالب تاجر، مهاجر، پناهنده و … نفوذ گسترده‌ای در کشورهای اروپایی و بویژه آلمان پیدا نموده و تاکنون هیچ برخورد جدی با آنها صورت نگرفته است.

کشورهای اروپائی همگام با نظام بدانند که لغزش کارشان در آنست که شیوه اندیشه آخوند را کماکان نشناخته اند، زیرا همۀ آخوند ها از یک آبشخور اندیشه دهان تر می کنند و بدانند که دوستان و همکاران برومند و دلاور ایران زمین که فخر ایران و ایرانی می باشند، از گمنام ترین ایرانیانی هستند که با بی پروائی ستایش آمیزی که از خصوصیات میهن پرستان است از ژرفنای جامعه ایران جوشیده و همچوم موجی خروشان برای برافکندن نظام منحوس اسلامی بگرد یکدیگر در آمده اند و همگام و هم سوگند به خاک و به پرچم ایران زمین که تا ریختن خون خود در راه رهائی میهن از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزند.

آنچه که در نوشتار پیشین بدان اشاره رفت، افشاء سند بیت رهبری در خصوص دستور علی خامنه‌ای مبنی تشکیل کمیته ویژه از سوی رئیس جمهور برای پیگیری موارد فوری حذف مخالفان در خارج از کشور بود و اینک به مسئله ای اشاره خواهیم داشت تا بدانند بعضی ها برای پیشبرد اهداف این دکانداران دین تا چه حد به دستبوسی و سرسپردگی شتافته و با این کارشان بی آبروئی و بی منشی می آفرینند.

اینک ادامه ماجرا…

علی طیب نیا

سرهنگ پاسدار دکتر محمد جواد شریف زاده ( استهباناتی ) استادیار و معاون اموزشی دانشکده معارف دانشگاه امام صادق به همراه علی طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارائی دولت حسن روحانی بعنوان دو تن از اعضای کمیته ویژه پیگیری حذف مخالفین بدعوت یک بانک در پوشش مباحث اقتصادی در یکی از مجلل ترین هتل های شهر هامبورگ در دو اتاق بشماره های ۶۹۲۱ و ۶۹۲۵ از تاریخ ۸.۷.۲۰۲۲ لغایت ۹.۸.۲۰۲۲ اقامت داشته و شخصی بنام آرش با یک اتومبیل بی ام و نیز وظیفه جابجایی این افراد را بعهده داشته است.

سرهنگ پاسدار دکتر محمد جواد شریف زاده

این دو نفر یعنی شریف زاده و طیب نیا در این سفر امور مربوط به نقل و انتقال مالی، وسائل مورد نیاز و شناسایی مورد خاص را انجام دادند. علی طیب نیا به عنوان مسئول مالی کمیته ویژه دستور رهبری و محمد جواد شریف زاده بعنوان مسئول اطلاعات و عملیات این کمیته کماکان فعالیت دارند.

درخواست رزرواسیون هتل نامبردگان توسط خانمی بنام ایمکه. و. صورت گرفت ولی ايميل این رزرواسیون متعلق به یک مرد میباشد که پیش از این با هتل در مکاتبه بوده و درخواست رزرو دو اتاق مجزا را در تاریخ ۷.۷.۲۰۲۲ نموده است. بدلایل امنیتی از انتشار ایمیل معذوریم اما ایمیل آدرس فرستنده و گیرنده نزد خبرنامه ملی ایرانیان بعنوان سند محفوظ میباشد.

ما را همراه باشید..