منشوری برای تصاحب میلیونهادلاربه جیب اپوزیسیون کاسب ایران!؟به قلم حمید جباری

0
238

بنام مردم میلیونها دلار بودجه های حقوق بشری را توافق کردند سالانه بین خود تقسیم کنند نامش را گذاشتند منشور (هرزنامه) خودتان بریدید دوختید مردم تحت ستم داخل ایران هم ذره ایی ارزش قائل نشدید!؟علی کریمی دوران فوتبال سرکش بود و مشاوره خیلی افراد دلسوز را گوش نکرد وگرنه بسیار موفق تر بود!ولی در فقره حضور در اپوزیسیون وقتی متوجه شد مردم داخل که بیشترین هزینه خیزش ۱۴۰۱ را پرداختند در معادلات آینده ایران به اندازه برگ درخت زبان گنجشک هم توسط افراد امضء کننده این هرزنامه بحساب نیامدند،چراغ خاموش اعتبار و محبوبیت اش را از پای قمار خطرناک برداشت تا در ینگه دنیا دور از تهمت و هیاهو زندگی کند!؟

شاید جماعت کاسب آزادی ایران خود را به نشنیدن زد؟جاییکه مردم تحت ستم اماوطن پرست فریاد از کردستان تا تهران ،سیستان تا تبریز جانم فدای ایران !؟

امضای منشوری که هیچ سهمی برای مردم رنج کشیده داخل ایران قائل نشدند و ۶ ماه حضور در کف خیابان ،هزاران زندانی تحت شکنجه و اعدامهایی در دادگاه فرمایشی را فدای منافع فردی و جناحی کردند،حتی نادیده گرفتن نقش ارتش رکن مهم برای سرنگونی رژیم واجب تر از نان شب است هیچ ارزشی ندارد!؟

هرزنامه ایی که یک معلوم الحال بنام عمار بن مالکی با سوابق پدرش در خدمت به طاعون هندی زاده خمینی در شورش زمستان ۱۹۷۹ را مرور کنید تا خوب متوجه شوید تا هیچ فرد وطن پرست ملیگرا این تکه کاغذ هجویات را قبول ندارد!؟
هجویاتی که نه تمامیت ارضی ،ملیگرای و نشان شیر و خورشید که نماد تمدن و تاریخ سرزمین کهن ایران را نشانه رفته است و از عناصر چپی ،تجزیه طلب ،مزدوران صادراتی اصلاح طلبها و مهره های گلوبالیستها در وهله نخست اهداف جریانهای فکری و پشتبان خود را دنبال می کنند!؟

از معصومه قمیکلا مهره صادراتی رژیم که خانواده اش از خواهرش که رئیس بسیج بابل و مابقی چند پست حکومتی دارند و پدر و مادرش پای ثابت راهپیمایی های حکومتی اند ،عبداله مهتدی رهبر حزب کومله فردی که خود و خانواده در رفاه کامل اروپا روزگار می گذارند و عده ایی مریدانش در کوهستان و سلاح بدست جان به کف گرفتن که ایدئولوژی های پوچ او را جامعه عمل بپوشانند!؟

حامد اسماعیلیون دادخواه ۳سال پیش و مدعی رهبری این روزها مرید یاسر عرفات و پا منبری عباس میلانی تا قبل از سقوط هواپیمای اوکراینی که خانوادش در آن از عروسی داخل ایران باز می گشتند! و قبل از آن این شخص برای رای مشروعیت به رژیم کودک کش به سفارت ج ا می رفت و پاسپورت ایرانی هم دائم التمدید مردم را هم به رای دادن می کرد،اگر همسر و دخترش جان نباخته بودند امروز آرام گویی که نه خانی آمده نه خانی رفته در کانادا روزگار می گذراند!

از گلشیفته فراهانی متولد در ۱ خانواده کمونیستی دشمن ملیگرایی که همین چند هفته پیش در مقابل دوربین متولد شدن در خاورمیانه را ۱ ننگ بزرگ بر پیشانی هر فرد به دنیا آمده قلمداد کرد چه انتظار و توقعی می تواند داشت!؟

شاهزاده رضا پهلوی هم بارها در این سالها آنقدر گزگ دست اتاق فکرها داده است که دائم دستمایه و سوژه طنز می شوند!؟

شاید ایشان از تجربیات شاه فقید در میدان دادن به چپی ها،متجاوزین خلق ،تفکرات ملاهای فاشیست که پایه گذار شورش و فاجعه زمستان ۵۷ درس نگرفته اند که یک کشور و چند نسل را به نابودی کشاندند و طاعون هندی زاده خمینی را با همدستی عمله های پروژه غرب به ایران تحمیل کردند!؟

ممشات و همراهی با این تفکرات و جریانهای خطرناک حتی برای تظاهر هم بسیار خطرناک و غیرقابل جبران است،و حال اینکه بعد از امضاء این تکه کاغذ و ریزش هواداران ایشان که در پلتفرم های مجازی و بطن جامعه هویداست نشانه خوبی برای این اشتباه تاریخی قرن است!

شاه فقید هم در روزگاری که ایران بسرعت به سمت جهان اول پیش میرفت و رشد اقتصادی کمی تورم را افزایش داد و صدای اعتراضات قشر عام بیسواد را بالا برد و چپی های پوسیده بی مغز جشنهای۲۵۰۰ساله را هزینه بیهوده میدانستند فضای باز سیاسی ایجاد کرد ولی منتهی به نابودی به سرزمین ایران شد!؟

از شواهد و مستندات که تا امروز از داخل و خارج مشاهده کردیم در تمام این ۴۴سال هر خیزش اعتراضی در ایران شکل گرفت،مدعیان پوشالی اپوزیسیون تلاش کردند این اعتراضات را در جهت اهداف فردی و جریان سیاسی خویش مصادره کنند!؟

در شبی که حکومت کمونیستی چین برای تضمین سرمایه گذاری ۵۰۰میلیارد دلاری اش در صنعت نفت آرامکو (عربستان) گوش رعیت خود از پدرخوانده تا دولت رئیسی را گرفت و در پکن پای میز کشاند تا بعد از ۷سال اختلافات را ظاهرا کنار بگذارند،توافق کنند و سطح مناسبات دیپلماتیک را گسترش دهند!؟

آری چین می دانست اگر دولت ایران و حامی حوثی های یمن را مجبور به آشتی نکند،بابت حملات راکتی و پهبادی رژیم ایران خسارتهای زیادی به طرف سعودی پرداخت کند!؟
حقیقت مطلب آنچه از این هجویات بنام منشور امضاء شده توسط این افراد که تا قبل از ۱۱مارچ هیچ خط فکری و استراتژی مشترک نداشتند و در پویش من وکالت می دهم یا بیانیه چندماه پیش که تعدادی کم آن را اشتراک کردند ،به این جمع بندی رسیدند با توجه به چراغ سبز آمریکا برای لغو خروج برخی تحریم هاصداسیما و چند فرد رژیم و آزادسازی دلارها توسط عراق برای ج ا و روابط حسنه تهران بهتر است برای ظاهرسازی هم شده و تقسیم عادلانه بودجه های چند میلیون دلاری نهادهای حقوق بشری ،فاندهای رسانه ایی تظاهر به اتحاد کنیم!؟
با این نمایش منشور و اتحاد حداقل چند سالی مجدد می توانند نهادهای حقوق بشری و دولتهای غربی را سرکیسه کنند و بین خود تقسیم کنند،تا بدین شکل تنور اپوزیسیون کاسب فعلا داغ بماند