مردم ایران: انقلاب ما را به رسمیت بشناسید

0
105

مردم معترض ایران طی گفت‌وگو با شبکه خبری آمریکایی از دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده خواستند تا خیزش آنها علیه جمهوری اسلامی را به عنوان «انقلاب» به رسمیت بشناسد.

به گفته این خبرگزاری، کنشگران ایرانی می‌گویند اگر کاخ سفید به جای طفره رفتن و به کار بردن عباراتی مانند «تظاهرات» و «اعتراضات»، خیزش مردم را به عنوان «انقلاب» به رسمیت بشناسد، آن وقت دولت آمریکا ترغیب خواهد شد تا از مردم ایران حمایت بی قید و شرط کند.

مردم ایران گفتند که حجاب اجباری صرفاً یک «اشکال در سیستم» نیست که بتوان آن را با «اصلاح» برطرف کرد، بلکه تحقیر و بدرفتاری شدید با زنان یکی از ویژگی‌های بنیادی رژیم اسلامگرای تهران است که باید «ریشه‌کن» شود.

به گفته آنها، مردم ایران برای «انقلاب و تغییر رژیم» به خیابان‌ها آمده‌اند، به همین دلیل هم وقتی دولت بایدن با جمهوری اسلامی مذاکره می‌کند، مردم ایران خشمگین می‌شوند، چرا که این به معنای «بقای رژیم» است.

العربیه به نقل از فاکس نیوز نوشت؛ مردم گفته‌اند که دولت بایدن از سرنگونی کامل جمهوری اسلامی حمایت نمی‌کند، و صرفا حرف از «اصلاحات» می‌زند و خیزش مردم ایران را «اعتراضات» می‌نامد، در حالی که مردم ایران «انقلاب» کرده‌اند.

آنها همچنین گفتند که چندان مهم نیست که سازمان ملل جمهوری اسلامی را از کمیسیون مقام زن اخراج کند، چرا که این نهاد بین‌المللی دلایل کافی برای اخراج کامل جمهوری اسلامی، که به هیچ یک از اصول خود پایبند نیست، از سازمان ملل دارد.

برخی مصاحبه‌شوندگان هم صحبت از لزوم «حمله آمریکا» به جمهوری اسلامی کردند و گفتند که در حال حاضر یک «نبرد ناعادلانه» بین مردم دستِ‌خالی و رژیم تا دندان مسلح در جریان است، و آمریکا می‌تواند با «حملات دقیق» به پایگاه‌های نظامی و بیت رهبری به مردم ایران کمک کند.