مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ آتالانتا- پاری سن ژرمن

0
267

دو تیم هجومی آتالانتا و پاری سن ژرمن اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد.

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از چهارشنبه شب با برگزاری چند دیدار آغاز می‌شود.

پاری سن ژرمن بعد از فتح ۳ جام قهرمانی داخلی در فوتبال فرانسه یعنی لوشامپیونه، جام حذفی و سوپر جام می خواهد قدرت خود را به رخ اروپا بکشد و حالا با حریفی دیدار می کند که اولین حضور خود را در این مرحله لیگ قهرمانان تجربه می کند. 

با حذف یوونتوس اکنون آتالانتا تنها تیم ایتالیایی این مرحله از رقابتها نیز است. بازی دو تیم در ورزشگاه ده لوژ برگزار می‌شود.

بعد از تعطیلی زودهنگام لیگ فرانسه و اعلام قهرمانی پاری سن ژرمن این تیم تلاش زیادی کرد با برگزاری دیدارهای دوستانه خودش را آماده نگه دارد  و توانست ۱۷ گل در دیدارهای دوستانه به ثمر برساند. کیلیان ام‌باپه به نظر می‌رسد نتواند پاریسی ها را برای این دیدار همراهی کند. هر چند پاریس ۳ قهرمانی داخلی به دست آورده است ولی برای هواداران این تیم موفقیت تیم در لیگ قهرمانان اروپا اهمیت دارد.

روز چهارشنبه در لیسبون خیلی انتظار می رود که آتالانتا و پاریس بازی پرگلی برگزار کنند. آتالانتا در لیگ ۹۸ بار گلزنی کرد تا آمار  باورنکردنی داشته باشد و در رده سوم جدول این فصل قرار بگیرد.

این در حالی است که فقط منچستر سیتی (۱۰۲) و بایرن مونیخ (۱۰۰) می توانند در پنج لیگ برتر اروپا آمار گلزنی بهتری نسبت به آتالانتا داشته باشند. 

با این وجود، آتالانتا نسبت به سایر تیم های باقی مانده در لیگ قهرمانان این فصل گل های بیشتری دریافت کرده است و اکنون نیز کار سختی برابر تیم هجومی پاری سن ژرمن دارد.

در حالی که پی اس جی به سختی وارد این مسابقه خواهد شد، آتالانتا در اوج آمادگی جسمانی قرار دارد و همین مساله پیش‌بینی را سخت می کند.

تیم ایتالیایی در ۵ ماه گذشته ۱۳ بار بازی کرده که در این رقابت‌ها ۹ برد داشته است و فقط یک بازی را از دست داده است.

ایسنا نوشت؛  جوزپ الیچیچ، بازیکن مطرح آتالانتا ماه گذشته به دلایل شخصی اعلام کرد که این دیدار را از دست می‌دهد.