لیو شرایبر بازیگر فیلمی در ایتالیا شد

0
49

لیو شرایبر در فیلمی که قرار است ماه آینده در ایتالیا ساخته شود، جلوی دوربین می‌رود.

با اقتباس از رمان «در امتداد رودخانه به سمت درخت‌ها» نوشته ارنست همینگوی به زودی فیلمی سینمایی ساخته می‌شود که لیو شرایبر بازیگر آن خواهد بود.

قرار است فیلمبرداری این فیلم ماه آینده در ونیز با رعایت دقیق همه پروتکل‌های ضد کرونا شروع شود.

«در امتدارد رودخانه آن سوی درخت‌ها» با حمایت مالیاتی ایتالیا ساخته می‌شود و در جشنواره فیلم تورنتو که ۲ روز دیگر شروع می‌شود، برای فروش امتیاز آن به خریداران عرضه می‌شود.

شرایبر در این فیلم در نقش کلنل ریچارد کانتِول بازی می‌کند که بر مبنای شخصیت کلنل چارلز لانهام دوست همینگوی شکل گرفته است.

در این رمان که سال ۱۹۵۰ منتشر شد کانتول در شمال ایتالیا در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم در حال شکار اردک است که رابطه‌ای رمانتیک با یک زن خیلی جوان‌تر از خودش ایجاد می‌کند. وی که در جنگ جهانی اول هم از نظر فیزیکی و هم از نظر مغزی دچار آسیب شده است باید به روزهای پایانی عمرش فکر کند.

این فیلم را پائولا اورتیس برمبنای فیلمنامه‌ای به قلم پیتر فلانری کارگردانی می‌کند. ماتیلدا دی آنجلیس بازیگر ایتالیایی که در جشنواره فیلم برلین در سال ۲۰۱۸ جایزه برد، دیگر بازیگر فیلم است. همچنین لورا موانته بازیگر ایتالیایی، خاویر کامارا بازیگر اسپانیایی و جیانکارلو جیانینی بازیگر ایتالیایی که برای بازی در «هفت زیبایی» نامزدی اسکار را کسب کرد، دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

از این فیلم به عنوان پروژه‌ای بین‌المللی یاد شده که با حضور بازیگرانی پرقدرت می‌تواند سال آینده مخاطبان را به تماشا دعوت کند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، شرایبر بیش از همه برای بازی در سریال «ری داناوان» برای شبکه شوتایم شناخته شده است. او جایزه تونی را سال ۲۰۰۵ برای تهیه نمایش «گلنگری گلن راس» دریافت کرد.