قشر خاکستری ورزش فراموش نخواهیم کرد!؟ بقلم حمید جباری

0
308

در روزهایی که خیزش مردم ایران به ماه دوم خود نزدیک میشود، و تعداد جانباختگان راه آزادی وطن به نیم میلیون نفر نزدیک شده است !قشر خاکستری هنوز در پستو امن خانه های خویش مخفی شدند و مترصد روشن شدن وضعیت تحولات ایران هستند!
پرده اول این جماعت اگراعتراضات و خیزش  با موفقیت مردم رنج کشیده همراه باشد و ساختار حاکمیت تغییر کند و ملت موفق به برندازی شوند!قشر خاکستری قطعا  بهانه ایی بهتر از قطعی اینترنت پیدا نخواهند کرد و اینکه عدم دسترسی به فضای مجازی نتوانستند صدای مردم تحت حاکمیت استبداد باشند!؟
روی دیگر سکه ایی  این قماش همان رویه همین چند دهه اخیر بوده است اعتراضات فرسایشی شود و با احکام دادگاههای صحرایی و فرسایشی معترضین را قتل عام کنند تا ساکت کننند و اعتراضات خیابانی و اعتصابات را متوقف شود!
یقین بدانید این قشر تغییر رویه داده هم پایه ماله کشان مزدور رژیم استبداد و زور به صحنه می آیند و همان دیالوگ های دیکته شده مدنظر حاکمیت را تکرار می کنند و با فاز نصیحت گونه  به مردم از توصیه های خمینی و خامنه ایی برای حفظ نظام اسلام خواهند گفت!؟
این قماش قطعا از جماعت ماله کش ولایت معاش به مراتب خطرناکتر هستند،زیرا گروهی از قبیل نیما نکیسا ،مهدی امیرآبادی ،سردار رویانیان ،مهدی پاشازاده ،هادی شکوری ،ضیاعربشاهی با داشتن دنبال کنندگان  چند صدهزارتایی از روز نخست خیزش خط مشی خود را مشخص کردند که علیه مردم ایران قرار دارند تا به وعده ها و رانتهای حکومت دست پیدا کنند!
اما امثال علی پروین که در تمام این چهل و سه سال بعد از فاجعه ۵۷ و روی کارآمدن طاعون در ایران گذشته خود را سرپوش گذاشت و با تغییر رویه خود را حزب اللهی و مخلص ولایت معرفی کرد تا با هر باند و جناح سیاسی که بر مسند قدرت بود برای سود بردن از رانت و ابزارهای قدرت به نفع جریان سران قدرت رفتار کرد!؟
پای صحبتهای پیشکسوتان پرسپولیس که نیاز وابستگی و نیاز مالی ندارند بنشینید قطعا نکاتی را از وامهای کلان ،لوازم خانگی که بنیاد مستضعفان بنام بازیکنان پرسپولیس و به کام ایشان برای فروش در بازار آزاد،چندهزار هکتار زمین هشتگرد برای شهرک سازی  و زمینهای شهرک صنعتی ،ویلای لواسان و رامسر بازگو خواهند کرد.
همانطور که چند سال پیش مدافع سابق  این تیم که در انگلستان ساکن است در شبکه ماهواره ایی به گوشه های این فرد اشاره کرد.
علی پروین یکی از صدها چهره تاثیرگذار جامعه ورزش و فوتبال است که مثال زدیم و تعداد بیشماری همین رویه را در اکثر حوزه ها از هنر و سینما در پیش گرفته اند و با سکوت مرگبار خود به مردم رنج کشیده ایی که سالها از پول مالیات ایشان به این جایگاه و ثروت رسیده اند پشت کرده اند تا مبادا به حریم امن خود و خانواده شان خدشه ایی وارد نشود!؟
براستی اگر همین کارگر ،کارمند ،کشاورز  و جوانانی که از خورد و خوراک،تفریح و لباس خود زدند تا به استادیومها، سالن سینماتئاتر و موسیقی بروند تا قشر خاکستری به دستمزدهای کلان شان برسند نبودند ایشان  همان آدم های معمولی کوچه و بازار بودند!؟
آقایان و خانم های سلبریتی خاکستری براستی زمان حمایت و همراهی وطن نرسیده است!؟
در این بزنگاه اگر کنار مردم ایران نباشید تاریخ از شما به نام نیک یاد نخواهد کرد!