فرمانده شبه نظامیان النجباء عراق: روزهای خطرناکی در پیش است

0
248

اکرم الکعبی، فرمانده شبه‌نظامیان النجباء عراق که از گروه‌های نزدیک به جمهوری اسلامی به شمار می‌رود، در ادامه انتقادات گسترده‌ گروه‌های هوادار جمهوری اسلامی از مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق تهدید کرد که روزهای خطرناکی در پیش است.

در پی دستگیری 14 پیکارجوی حزب‌الله عراق به همراه چندین فروند موشک آماده شلیک، نخست‌وزیر عراق به شدت از سوی شبه‌نظامیان شیعه عراق مورد انتقاد قرار گرفت و خائن نامیده شد. اکرم الکعبی تهدید کرد که روزهای خطرناکی پیش روی عراق است. پیش از او قیس الخزعلی، رهبر پیکارجویان مسلح عصائب اهل الحق عراق تهدید کرده بود کشور را به آشوب می‌کشد.

اکرم الکعبی در توئیتی به طور تلویحی مصطفی الکاظمی و سازمان مبارزه با تروریسم عراق را دست‌نشانده و خائن خواند و از اقداماتی که آنها را «مقاومت در برابر دست‌نشاندگان و خائنان» توصیف کرد، خبر داد.

او در صفحه توئیترش نوشت: «اوضاع دارد به سمت خطرناک‌تری می‌رود. اشغالگران نمی‌خواهند از کشور بیرون روند و دست‌نشاندگان فرومایه‌شان را برای خیانت و سرنگونی مقاومت تحریک می‌کنند.»

فرمانده پیکارجویان النجباء نیروهایش و دیگر گروه‌های مسلح نزدیک به جمهوری اسلامی را به تقویت و آماده‌باش برای «حماسه بزرگ» فراخواند.

العربیه گزارش داد؛ روز گذشته حزب‌الله عراق به انتقادات و تهدیداتش علیه نخست‌وزیر این کشور ادامه داد و تعدادی از پیکارجویان آزاد شده، عکس‌های مصطفی الکاظمی را لگدمال کرده و آتش زدند. یکی از فرماندهان حزب‌الله گفت که آنها می‌خواهند از الکاظمی به اتهام آدم‌ربایی شکایت کنند.