شارلیز ترون باردیگر تروریست می‌شود

0
843

دو بازیگر سرشناس که در فیلم پیشین «سریع و خشمگین» حضور داشتند، در قسمت نهم این مجموعه نیز جلوی دوربین می‌روند.

وین دیزل اعلام کرد شارلیز ترون و هلن میرن در فیلم بعدی «سریع و خشمگین» بازی خواهند کرد.

این دو بازیگر در کنار دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، تیرس گیبسون، کریس بریجز، ناتالی امانوئل و جان سینا نقش‌آفرینی می‌کنند.

«سریع و خشمگین ۹» ۲۲ می ۲۰۲۰ توسط یونیورسال پیکچرز اکران می‌شود.

در فیلم جدید، ترون بار دیگر در نقش یک تروریست سایبری ظاهر می‌شود. او در فیلم «سرنوشت خشمگین‌ها» در سال ۲۰۱۷ برای نخستین بار در این نقش ظاهر شده بود. هلن میرن نیز بار دیگر نقشش را به عنوان ماگدالن شاو که مادر شخصیت جیسون استتم بود، تکرار می‌کند.

اوایل امسال یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران فیلم نهم از مجموعه «سریع و خشمگین» را ۶ هفته عقب انداخت و از ۱۰ آوریل به ۲۲ می ۲۰۲۰ انتقال داد.

فیلم هشتم این مجموعه با عنوان «سرنوشت خشمگین‌ها» سال ۲۰۱۷ با فروش ۱.۲ میلیارد دلاری در جهان روبه‌رو شد. اف گَری گرِی این فیلم را کارگردانی کرده بود و دیزل، میرن، ترون، جانسون، استتم، رودریگز، گیبسون، بریجز، اسکات ایستوود، امانوئل، السا پاتاکی، کرت راسل و ترون بازیگران آن بودند.

این هشت فیلم که اکرانشان از سال ۲۰۰۱ شروع شد در مجموع بیش از ۵ میلیارد دلار فروش کرده‌اند. «خشمگین ۷» که برای آخرین بار پل واکر در آن بازی کرده بود و پس از درگذشت وی اکران شد با فروش ۱.۵ میلیارد دلار در راس این فیلم‌ها از نظر فروش جای دارد.

یک فیلم اقماری یا اسپین‌آف از این مجموعه با عنوان «سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو» ۲ آگوست امسال اکران می‌شود. در این فیلم شخصیت جانسون به عنوان یک مامور امنیتی دیپلماتیک آمریکا به نام لوک هابز و شخصیت استتم که مامور پیشین ام‌آی‌سیکس به نام دکارد شاو است، بازی می‌کنند. آنها باید با تشکیلات تروریستی بین‌المللی یک خلافکار مخوف به نام بریکستون با بازی ادریس البا روبه رو شوند. هلن میرن نیز در این فیلم حضور دارد.

این فیلم را دیوید لیچ کارگردانی کرده و کریس مورگان نویسنده با سابقه این مجموعه، فیلمنامه آن را نوشته است.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، وین دیزل حضور شارلیز ترون و هلن میرن را در پستی که دوشنبه در اینستاگرام گذاشت اعلام کرد.

Daily Mail