خانواده کشته شدگان لشکر فاطمیون صاحب زمین مسکونی می‌شوند

0
527

«سید حمید قریشی» رئیس سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌های سپاه تهران بزرگ درباره تکریم خانواده کشته شدگان مدافع حرم اظهار داشت: این سازمان با همکاری دستگاه‌های مسئول پیش‌بینی کرده که به خانواده کشته شدگان مدافع حرم لشکر فاطمیون قطعه زمینی را اهدا کند تا با استفاده از تسهیلات بانکی بتوانند در زمین اهدایی، سرپناهی برای خود احداث کنند.

وی افزود: بر این اساس به هر چهار خانواده کشته شدگان لشکر فاطمیون یک قطعه زمین ۲۰۰ متری تعلق می‌گیرد تا با مشارکت یکدیگر در زمین اهدایی که در شهرستان ملارد پیش‌بینی شده است، یک دستگاه ساختمان جهت اسکان خود بسازند.

قریشی ادامه داد: اهدای زمین برای ساخت واحد مسکونی به خانواده کشته شدگان لشکر فاطمیون در سطح کشور صورت می‌گیرد، اما به‌عنوان شروع کار و در مرحله اول، خانواده‌هایی که در استان تهران ساکن هستند، شامل این طرح می‌شوند.

به گزارش دفاع‌پرس، مقرر شده بود که مراسم تکریم خانواده کشته شدگان فاطمیون و اهدای زمین‌های مورد اشاره، ۲۴ مهر در سالن شهید بهشتی قوه قضاییه برگزار شود که به دلیل افزایش شیوع کرونا و ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسمی، این مراسم به تعویق افتاده است.