لانۀ گنجشک‌های واجا در آلمان، توسعه شبکه های نفوذی جمهوری اسلامی در آلمان برای حذف فعالین سیاسی؛ قسمت هشتم

0
3520

این سلسله نوشتار، اسنادی ست که طی بیست و اندی سال توسط همراهان، همگامان و هم‌اندیشان درونمرزی بدست خبرنامه ملی ایرانیان رسیده است. اسناد حاکی از آنست که نیروهای جمهوری اسلامی سال‌هاست در قالب تاجر، مهاجر، پناهنده و … نفوذ گسترده‌ای در کشورهای اروپایی و بویژه آلمان پیدا نموده و تاکنون هیچ برخورد جدی با آنها صورت نگرفته است.

در این قسمت و مقالات بعدی، بنا به تماس ها، دریافت گزارشات درون مرزی و ارتباط با سازمان های امنیتی، پلیس و پلیس جنائی آلمانی مطالبی را مطالعه خواهید نمود که از نحوه ارتباط و پاسخ افراد و کسانی که موضوع مطروحه به آنها ربط پیدا می کند، آگاه خواهید شد. این گزارشات تا بدانجا در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا تعداد قابل مشاهده ای از جمعیت ایرانی برون مرزی، از آنچه بر سر آنها گذشته و می گذرد اطلاع یابند و بدانند این مردم همواره آلت مقاصد شوم و مصیبت بار مزدوران خارجی و دشمنان داخلی بوده و هستند!

جا دارد از همراهی و یاری دوستان و یاران درون مرزی که با ارسال گزارشات و افشاگری های مخاطره آمیز و وطن پرستانه خود به خبرنامه ملی ایرانیان یاری میرسانند، سپاسگزاری نموده و امیدواریم که شما خواننده گرانقدر ما نیز به تحمل مخاطرات و مشکلات طاقت فرسای این عزیزان واقف باشید. البته اینرا می دانیم که تنها افرادی به اهمیت مبارزه آگاهانه و ایثارگرانه این عزیزان پی میبرند که قدرت تعقل، تفکر و بویژه مهر به میهن داشته باشند و آنچه که ما را در این مدت کوتاه به شگفتی وا داشته است، استقبال گرم شما و پیام های محبت آمیزتان از انتشار مقالات پیشین می باشد.

در پی تماس تلفنی در تاریخ ۱۰ ماه جولای ۲۰۲۲ با پلیس شهر لایپزیگ و اعلام اخطار حضور عوامل جمهوری اسلامی برای حذف فرد آگاه به پایگاه های موشکی در هتل محل اقامت آنزمان همکارمان، به نکته قابل توجهی برخوردیم! و آن اینکه تماس ما در یک روز تعطیل صورت می گیرد و جالب است بدانید پیشتر چندین مرتبه در همین رابطه و فواصل زمانی مختلف با سازمان های دولتی در آلمان مکاتبه و مکالمه داشتیم (که بزودی بعضی از آنها و همچنین فایل های صوتی را در زیر همین افشاگری ها منعکس خواهیم نمود) و عدم توجه آنها به این موضوع از طرف آنها، به ناگاه در این روز تعطیل پس از تماس کوتاه ما یکی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهر هامبورگ بلافاصله به محل اقامت همکار ما مراجعه و حضور ایشان تا ساعت ۱۸:۳۷ دقیقه عصر همان روز تعطیل بطول می انجامد و بطور دقیق از همکار ما اطلاعات لازم را بدست آورده و به ایشان عنوان شده که ما ابتدا بایستی تحقيقات کاملی انجام بدهیم و بدون داشتن مدرک قانونی هم نمی‌توانیم کوچک ترین مساعدتی داشته باشیم و شما اگر مشکل داشتید با ۱۱۰ تماس بگیرید.

یعنی اینکه سیستم پلیس و امنیتی آلمان دقیقاً میدانسته که چه اشخاصی از طرف جمهوری اسلامی در هتل حضور داشته و کدام اتاق ها را نیز رزرو نموده اند و چون تماس ما با پلیس شهر لایپزیک در روز تعطیل انجام گرفت، با علم و اطلاع از حضور چنین افرادی در هتل و احساس خطر برای عزیزانشان بلافاصله بصورت حضوری با همکار ما ارتباط برقرار نمودند.

به همین خاطر همانگونه که در نوشتار پیشین بدان اشاره رفت، قسمتی از ای میل رزرواسیون هتل را در اینجا قرار می دهیم، تا بیش از این دوستان، تصور نادرستی در مورد ما نداشته باشند! شایان ذکر است که بخشی از این افشاگری ها و مدارک تنها از این جهت در این نوشتارها قرار گرفته و خواهد گرفت تا این نهادها توسط بعضی از افراد کج اندیش خود حرف های ما را پوچ انگارانه تلقی ننمایند و در صورت تکرار ما را بر آن خواهد داشت تا بنا به درخواست ای میلی خودشان اسناد را در اختیار پلیس محلی قرار داده تا توسط همکارانشان در کشورهای همسایه به اسناد دولتی دسترسی پیدا نمایند.

  • مجدد یادآور می شویم که جواد شریف زاده و علی طیب نیا بدعوت یک بانک در پوشش مباحث اقتصادی در یکی از مجلل ترین هتل های شهر هامبورگ در دو اتاق بشماره های ۶۹۲۱ و ۶۹۲۵ از تاریخ ۸.۷.۲۰۲۲ لغایت ۹.۸.۲۰۲۲ اقامت داشتند.

در افشاگری بعدی به موارد مشابه دولت پیشین جمهوری اسلامی نیز اشاره ای خواهیم داشت..