ترور شخصیت دریادار سیاری و سیاری‌ها توسط رسانه‌های دولتی و معلوم‌الحال؛ بقلم یک سرباز وطن

0
1611

این دو تصویر را ببینید تا در جریان پروژه ترور رسانه‌ای دستگاه اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی قرار بگیرید.

دریادار سیاری یک چهره تابناک و ملی است؛ و این به چه معناست؟ یعنی دریادار حبیب‌الله سیاری برای بسیاری از مردم ایران چه داخل نشین و چه خارج نشین محبوب بوده. پس باید، او را به‌گونه‌ای از محبوبیت انداخت!

محبوبیت دریادار سیاری می‌تواند در آینده نزدیک خطرناک باشد خصوصاً اگر این محبوبیت در میان پرسنل ارتش باشد. پس می‌بایست او را به هر شیوه‌ای که می‌شود از محبوبیت انداخت، چراکه برخی از این محبوبیت احساس خطر کرده و می‌کنند. حال باید دید که چگونه و به چه صورت می‌توان دریادار را از محبوبیت انداخت؟

ساده‌ترین راهکار، ترور رسانه‌ای است؛ یعنی ابتدا یک متن دستکاری‌شده و جعلی را منتسب به دریادار سیاری منتشر نموده که محتوای ملی‌گرایی داشته باشد به‌طوری‌که مخاطبان ملی‌گرا و وطن‌پرست احساساتشان برانگیخته شود و هم‌زمان مخاطبان هم سو با دستگاه اطلاعات و امنیت رژیم چنین برداشت کنند که دریادار سیاری در مقابل نظام ایستاده است. مرحله دوم که از اهمیت بالایی برخوردار است، تکذیبیه آن نوشتار! یعنی درست در اوج برانگیخته شدن احساسات ملی میهنی، یک نوشتار بی‌سر و ته، جعلی و غیرواقعی منتشر می‌شود تا کاملاً مخاطبین وطن‌پرست را سرخورده کنند. غافل از اینکه هر دو مرحله یعنی هم خبر والیه و بعد تکذیبیه خبر از یک منبع است؛ که بی‌شک آن منبع، دستگاه اطلاعات و امنیت جمهوری اسلامی که در رأس آن اطلاعات سپاه پاسداران قرار دارد.

 این دقیقاً همان چیزی است که سیستم می‌خواهد تا مخاطبین ایرانی و ملی‌گرا نسبت به دریادار سیاری به‌عنوان شخصیتی ضد ایرانی نگاه نموده و دید منفی پیدا ‌کنند و در آخر از میزان محبوبیت دریادار سیاری و سیاری‌ها بکاهند. درنهایت شخصیتی محبوب مثل دریادار سیاری را از دید، ذهن، قلبِ هواداران و آن دسته از مردمِ مخالف جمهوری اسلامی می‌اندازند و درواقع ترور رسانه‌ای می‌نمایند!

 در چنین فضایی خیلی باید هوشیار عمل نمود و هر مطلبی را سریع نپذیرفته و هر خبری را منتشر ننماییم. متأسفانه بازی با عملیات روانی رژیم مدتی است به راه افتاده و در رأس آن اطلاعات سپاه و عماریون نیز بودجه‌ای خاص و قابل‌توجه ای از این بابت دریافت می‌کنند.

آنچه دوستان و هم‌رزمان باید بدان توجه نمایند آن است که اخبار کذب در فضای مجازی قواعد خودش را دارد و هرکسی برای این بازی ساخته نشده چراکه پیچیدگی‌ها و قواعد خاص به خودش دارد.

یک سرباز وطن