تام هنکس و همسرش کرونا مثبت شدند

0
51

آزمایش ویروس کرونای تام هنکس، بازیگر کهنه‌کار آمریکایی و همسر بازیگرش، ریتا ویلسون مثبت شده است.

آزمایش‌های ویروس کرونای تام هنکس و همسرش که در مرحله پیش‌تولید فیلم سینمایی بدون عنوانی درباره الویس پریسلی به کارگردانی باز لورمن و به تهیه کنندگی شرکت برادران وارنر در استرالیا به سر می‌برند، مثبت شده است.

تام هنکس که دوبار برنده جایزه اسکار شده است، در این فیلم نقش سرهنگ تام پارکر، مدیر درازمدت برنامه‌های الویس پریسلی را بازی می‌کند.

استودیوی برادارن وارنر در پاسخ به پرسشی این باره اعلام کرد که اطلاع دارد یکی از بازیگران فیلم دچار عفونت با ویروس کرونا تشخیص داده شده است و در حال هماهنگی با سازمان‌های بهداشتی استرالیا برای اطمینان خاطر درباره بی‌خطر بودن تولید فیلم است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت Deadline؛ هنکس همچنین بیانیه‌ای را در این باره منتشر کرده است:

«سلام بچه‌ها. ریتا و من اینجا در استرالیا هستیم. ما کمی احساس خستگی می‌کردیم مانند اینکه سرما خورده بودیم و مقداری بدن درد داشتیم. ریتا لرزهایی داشت که می‌آمد و می‌رفت. همچنین کمی تب. ما برای اینکه کارمان را به درستی انجام دهیم، آنچنان که در جهان کنونی لازم است، برای ویروس کرونا آزمایش دادیم و نتیجه ازمایش‌هایمان مثبت بود.»

«خوب، بعد چه می‌شود؟ مقامات پزشکی پروتکل‌هایی دارند که باید رعایت شوند. ما دو نفر آزمایش خواهیم شد، زیر نظر خواهیم بود و تا زمانی که بهداشت و ایمنی عمومی ایجاب کند، ایزوله خواهیم ماند…. ما اخبار جدید را خواهیم فرستاد. مراقب خودتان باشید!»