لانۀ گنجشک‌های واجا در آلمان، بی توجهی سازمان های امنیتی و پلیس آلمان به جان تنها بازمانده و دارنده اطلاعات تونل های موشکی جمهوری اسلامی در آلمان؛ بخش سوم

0
7782

این سلسله نوشتار، اسنادی ست که طی بیست و اندی سال توسط همراهان، همگامان و هم‌اندیشان درونمرزی بدست خبرنامه ملی ایرانیان رسیده است. اسناد حاکی از آنست که نیروهای جمهوری اسلامی سال‌هاست در قالب تاجر، مهاجر، پناهنده و … نفوذ گسترده‌ای در کشورهای اروپایی و بویژه آلمان پیدا نموده و تاکنون هیچ برخورد جدی با آنها صورت نگرفته است.

رسانه ها و بویژه مطبوعات آلمان در انعکاس واقعۀ میکونوس نقش چشمگیری داشتند و اطلاعات بسیار جالبی را در اختیار مخاطبان خود قرار دادند. تأثیر مطبوعات و رسانه ها همواره در افکار عمومی و روشن کردن قضایا به گونه ای متفاوت است که عمدتاً به دو بخش عوام پسند و معتبر تقسیم میگردند. واقعۀ میکونوس بدرستی این مسئله را نشان داد که در رسانه های عوام پسند پرداختن به این مسئله تنها ابزاری جهت جلب خوانندگان است و بس، ولی این رسانه های پرطرفدار همزمان بهترین پل ارتباطی با مردم جهت افشاگری می باشند و حاضرند برای بدست آوردن اسناد و مدارک از این دست، هزینه های سرسام آور نیز پرداخت نمایند. کافیست تنها یکی از این اسناد خبرنامه ملی ایرانیان بدست این روزنامه ها برسد و آنهم بدون چشم داشت و پرداخت هزینه ای!

روزنامه های عوام پسند بدرستی می توانند این مسئله را بزرگ نموده تا واقعه را همچون خطری که شهروندان آلمانی را تهدید می کنند نشان داده و به مردم عادی انتقال دهند که چه کسانی مسببین این خطرها بوده و هستند! در واقعۀ میکونوس انتقاد سازمان های اطلاعاتی و امنیتی آلمان از این رسانه ها این بود که چرا از بردن نام عاملان جنایت خودداری نموده و افراد و نهادهای دولتی را که نه دستی در این ترور داشتند و نه از آن سودی میبرند را متهم نمودند و با این کار تماماً از جمهوری اسلامی حمایت نمودند! ولی در اسناد بدست آمده حکایت از همسو بودن چند مأمور خریداری شده در دولت آلمان که دقیقاً در راستای اهداف با جمهوری اسلامی در میکونوس دوم کار می نمایند را شاهد هستیم!

بر اساس گزارش های دریافتی از درون کشور یکی از شگردهایی که بتازگی جمهوری اسلامی پیش گرفته، بازگرداندن پناهندگان سیاسی در آلمان با همکاری بعضی از مقامات دولتی آلمان برای گرفتن اعترافات ساختگی است که توسط بعضی از شرکت های هواپیمائی کشورهای عربی ضورت خواهد گرفت! اینکه این حرکت از داخل خاک کشور آلمان یا کشور همسایه صورت بگیرد در گزارش ها قید نشده است.

شماره پرونده ثبت شده در اداره پلیس شهر لایپزیک

در همین رابطه با یکی از خوانندگان تارنمای خبرنامه ملی ایرانیان در آلمان تماس گرفتیم و خواستار همکاری وی در این رابطه شدیم. چندی پیش این هموند گرامی، اطلاعاتی را که توسط مدیر تارنمای خبرنامه ملی ایرانیان به ایشان منتقل شده بود را با پلیس شهر لایپزیک در میان گذاشتند. وی با تأکید اینکه جان همکار خبرنامه ملی ایرانیان، یعنی تنها بازمانده و دارنده اطلاعات تونل های موشکی جمهوری اسلامی در خطر است خواستار ارتباط با رسانه ما شدند. معمول بر اینست که پس از دریافت چنین اخباری، اداره پلیس موظف است در سریعترین زمان خواستار ارائه اسناد شود، جای بسی تعجب که با سپری شدن بیش از ده روز کماکان پلیس کشور آلمان کوچکترین تلاشی در این مورد خاص انجام نداده است!

بزودی بخش زیادی از این مقالات و اسناد از پیش تنظیم شده در صورت عدم ارتباط سریع سازمان های اطلاعات و امنیت کشور آلمان و رسیدگی به این موضوع، بصورت خودکار در تارنمای خبرنامه ملی ایرانیان منتشر خواهد شد. همانگونه که گفته شد، اسنادی را برملاء خواهیم نمود که از درون کشور دریافت نموده و با جدیت پیگیر آن خواهیم بود تا در کمترین زمان ممکن، پل ارتباطی میان خبرنامه ملی ایرانیان و رسانه ها و روزنامه های آلمانی برقرار نمائیم. کپی بعضی از این اسناد توسط تیم خبری از چند کشور اروپائی و آمریکای شمالی در اختیار این رسانه ها قرار خواهد گرفت تا در صورت تمایل در افشای این “جنایت مقدس” ما را یاری رسانند.

در صورت عدم همکاری رسانه ها و روزنامه های آلمانی، مقالات و گزارش های از پیش تنظیم شده همراه با فایل های صوتی که بزبان انگلیسی می باشد و تصویری است توسط تیم خبری در اختیار رسانه ها، روزنامه ها و پلیس کشورهای اتریش، فرانسه، انگلستان، کشورهای اسکاندیناوی و هلند قرار خواهد گرفت. این تنها پاسخی است به خواستۀ سازمان امنیت کشور آلمان که توسط ای میل پیشتر به ما ابلاغ و در نوشتار پیشین منتشر شد.

ادامه روشنگری در ساعاتی دیگر..