بیانیه عجیب دفتر تبریزیان در حمایت از مرتضی کهنسال

0
310

دفتر تبریزیان به صدور حکم جلب برای (مرتضی کهنسال) فردِ مدعی طب اسلامی واکنش نشان داد.

در پی مرگ یکی از بیماران عیادت شده توسط یک فرد معمم مدعی طب اسلامی که با ادعای درمان بیماران کرونایی وارد بخش قرنطینه بیمارستان انزلی شده و بدون رعایت مسائل بهداشتی صورت بیماران را با عطر آغشته کرده بود، حکم جلب این فرد متخلف از سوی مقام قضایی استان گیلان صادر شد.

دفتر تبریزیان در بیانیه‌ای مدعی شد:

یکی از فعالان طب اسلامی جهت اثبات حقانیت تاثیر داروی امام کاظم در عمل، بدون لوازم پیشگیری وارد قرنطینه بیماران کرونایی شده و به همگان اثبات می‌کند که با مصرف این دارو می‌توان از این بیماری در امان بود و ناکارآمدی طب غربی را به رخ همگان کشاند.

انتظار ما از وزارت بهداشت پس از این ماجرا این بود که حداقل تحقیق و بررسی لازم را جهت اثربخشی این دارو انجام داده تا در صورت اثبات تاثیر آن برای علوم پزشکی، این دارو بصورت عمده تولید و در میان مردم پخش گردد تا شاهد بازگشت سلامتی و آرامش به جامعه باشیم.

متاسفانه با خبر شدیم که یکی از بیمارانی که این فعال طب اسلامی ملاقات کرده و کمی گلاب محمدی جهت کاهش استرس و اضطراب ناشی از ترس ایجاد شده توسط پزشکان از ویروس کرونا به او دادند در بیمارستان و تحت نظر پزشکان فوت نمودند، اما این بار پزشکان با شیطنت رسانه‌ای سعی می‌کنند موضوع را اینگونه القا کنند که فوت این بیمار مبتلا به کرونا به دلیل بوییدن همان حداقل گلاب محمدی است.

ضمن همدردی با خانواده این عزیز متوفی به اطلاع می‌رسانیم:

جناب آقای کهنسال هیچ دخالت درمانی برای این افراد انجام نداده و هیچ داروی خاصی برای بیماران تجویز نکرده اند، زیرا شرایط بیمارستان این اجازه را نمی‌داد که دارو به ایشان داده شود لذا طبق قانون هیچ جرمی انجام نشده است.

ایشان صرفا جهت کاهش اضطراب و استرس بیماران به آن‌ها مقداری گلاب جهت بوییدن دادند که در تحقیقات متعدد موثر در کاهش استرس و اضطراب است.

همشهری نوشت؛  متاسفانه برخی از پزشکان در این شرایط حساس که همگی باید به دنبال درمان مردم باشیم از فرصت استفاده کرده و به دنبال انتقام‌جویی هستند که قطعا موفق نخواهند بود!