بازیگر سریال «تاج و تخت» هم به کرونا مبتلا شد

0
258

«کریستوفر هیویو»، بازیگری که به خاطر نقش آفرینی در سریال «بازی تاج و تخت» شناخته می‌شود، جدیدترین بازیگری است که آزمایش کرونای او مثبت اعلام شده است.

هیویو در پستی که روز دوشنبه در اینستاگرام منتشر شد، رسماً اعلام کرد نتیجه آزمایش COVID-۱۹ او مثبت بوده است. این بازیگر نروژی همچنین از قرنطینه شدنش به همراه خانواده در این کشور خبر داد.

وی در این پست اینستاگرامی خود نوشت: «ما از سلامتی خوبی برخوردار هستیم – من فقط علائم خفیف سرماخوردگی دارم.» وی افزود: «متاسفم که این را می‌گویم، امروز آزمایش من برای کووید ۱۹ مثبت شده است. خودم و خانواده ام خودمان را در خانه قرنطینه کرده ایم و تا هر زمان که لازم باشد آن را ادامه خواهیم داد».

وی ادامه داد: «افراد زیادی در معرض خطر بیشتری در برابر این ویروس ویرانگر هستند بنابراین من از همه شما می‌خواهم که بسیار مراقب باشید؛ دست‌های خود را بشویید و ۱.۵ متر از دیگران فاصله بگیرید، در قرنطینه بمانید و هر کاری که میتوانید انجام دهید تا از شیوع این ویروس جلوگیری کنید. با هم میتوانیم با این ویروس مبارزه کنیم و از بروز بحران در بیمارستان‌ها جلوگیری کنیم. لطفا از یکدگیر مراقبت کنید، فاصله خود را حفظ کنید و سالم بمانید. 

(عکس) بازیگر سریال «تاج و تخت» هم به کرونا مبتلا شد

 خبر مبتلا شدن کریستوفر هیویو به کروناویروس در حالی اعلام شده که بیش از سه هفته پیش اعلام شد او به جمع بازیگران فصل دوم سریال «ویچر» پیوسته است.

به گزارش فرارو به نقل از خبرگزاری سی ان ان آمریکا، دیگر بازیگرانی که تست مبتلا شدن آن‌ها به ویروس کرونا مثبت شده شامل تام هنکس و ادریس آلبا می‌شود که هر دوی آن‌ها در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند.