اینترنت را باز باز نکنید ؛ اینترنت بومی را راه‎ اندازی کنید

0
231

خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: هیچ‌کس با اعتراض مخالف نیست و با معترضین برخود نکرده است به شرط اینکه در چهارچوب قانون اساسی باشند.

خاتمی با بیان اینکه بر حوادث اخیر متمرکز می‌شود گفت: در ارتباط با این حوادث می گویم. این حوادث در پی گران شدن قیمت بنزین بوده است. این تصمیم، تصمیم سران قوا بود و با خوش‌بینی که امام به سران قوا دارند تایید کردند. اگر اقدام و موضع رهبری نبود تردید نکنید حوادث سخت‌تری پیش روی مردم قرار می‌گرفت.

خاتمی اظهار کرد: سازماندهی شرارت بر همه روشن است. در راس شرارت آمریکا بود؛ با اعتراف خودشان. متاسفانه فرانسه و آلمان هم همراهی کردند. امیدوارم آنانی که تا امروز به اینان امیدوار بودند تجدید نظر کنند.


خاتمی همچنین اظهار کرد: از تدبیرهای ستودنی در این ماجرا قطع اینترنت بود؛ اگر مسئولین میخواهند اهمیت کار را درک کنند ببیند دشمن و شبکه‌های خارجی چقدر ناراحت اند از این اتفاق؛ این یعنی لانه زنبور را شناسایی کردند؛ از آن‌ها درخواست میکنم، پیامرسان‌های داخلی را تقویت کنند و اینترنت بومی را هر چه زودتر راه اندازی کنند؛ اگر در این کار کوتاهی کنید در پیشگاه خدا جوابی نخواهید داشت. تقاضا دارم اینترنت را باز باز نکنید. دیدید که به مردم جنایت یاد می دادند.

به گزارش ایسنا؛ امام جمعه این هفته تهران در پایان گفت: دیدار فعالان اقتصادی با رهبری از دیگر اتفاقات خوب این روزها بود که تولید کنندگان داخلی گفتند، عمده مشکلات ما داخلی است، رهبری هم در این خصوص گفتند که مشکلات خارجی به زودی رفع نمی‌شود، تکیه شما به توان داخلی باشد.