اورلاندو بلوم برای بازی مجدد در «ارباب حلقه‌ها» پیر شده است

0
341

در حالی که اورلاندو بلوم با یک سریال فانتزی به زودی در شبکه آمازون دیده خواهد شد، می‌گوید برای بازی در سریال «ارباب حلقه‌ها» پیر شده است.

اورلاندو بلوم که شنبه شب در نشست تابستانی انجمن منتقدان تلویزیونی برای سریال «ردیف کارناوال» حاضر شده بود، با یک پرسش روبه‌رو شد، اینکه آیا مایل است در سریال «ارباب حلقه‌ها» که آن هم قرار است در شبکه آمازون ساخته شود، بار دیگر نقش‌آفرینی کند و در نقش شخصیت لگولاس دوباره ظاهر شود؟

وی در پاسخ گفت: به یاد می‌آورم حدود ۲۰ سال پیش در محل فیلمبرداری «ارباب حلقه‌ها» در کنار پیتر جکسون بودم و همانجا او گفت «جالب نیست که زمانی بشنوی «ارباب حلقه‌ها» دوباره بازسازی می‌شود؟» بلوم در ادامه گفت: او در حال فیلمبرداری به یادماندنی این فیلم این حرف را زد و من بودم که گفتم: «نه! این هرگز اتفاق نمی‌افتد» و حالا من اینجا هستم و دارم برای آمازون کار می‌کنم و آنها دارند این کار را می‌کنند، واقعاً عجیب است.

این بازیگر سینما افزود: منظورم این است که نمی‌دانم آنها چه کار می‌خواهند بکنند و من هیچ حرفی در این باره ندارم. فکر می‌کنم کاری را که باید می‌کردم انجام دادم. وقتی جکسون از من خواست تا در «هابیت» هم در همین نقش بازی کنم خیلی فوق‌العاده بود. دوست دارم فکر کنم سن بر من اثری ندارد اما نمی‌دانم الان اصلاً در این دنیا بگنجم و با آن متناسب باشم. اگر بگویید در نقش لگولاس دوباره بازی کنم به نظرم آنها باید به سراغ یک بچه ۱۹ ساله بروند که آمادگی انجام این نقش را دارد.

بلوم که نقش اِلفی پیرنشدنی به نام «لگولاس» را در سه‌گانه «پیتر جکسون» بازی کرده بود، در ۲ قسمت از پیش‌درآمد فیلم‌ها یعنی «هابیت» که بعد از «ارباب حلقه‌ها» ساخته شد هم همان نقش را ایفا کرد.

«ردیف کارناوال»(Carnival Row) از ۲۰ آگوست در آمازون پرایم در دسترس خواهد بود و قرار است فصل دوم آن هم ساخته شود. در این سریال کارا دلوین با بلوم هم‌بازی بوده است.

به گزارش مهر به نقل از ای‌دبلیو، بلوم که بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» هم بوده اولین همکاری خود با آمازون را با سریال «ردیف کارناوال» تجربه کرده است. وی در این سریال هم در نقش انسانی ظاهر شده که خاطرات گذشته‌اش که مربوط به الف‌ها است، او را رها نمی‌کند.