انیمیشن ملکوت بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد

0
184

انیمیشن «ملکوت» شصتمین جایزه بین‌المللی خود را از جشنواره ایگنایت دریافت کرد.

انیمیشن «ملکوت» به کارگردانی فرنوش عابدی جایزه بهترین فیلم و بهترین طراحی صدا را از نخستین دوره جشنواره «ایگنایت» انگلستان دریافت کرد تا تعداد جوایز این فیلم به عدد ۶۰ برسد. صدابرداری و صداگذاری این فیلم را سروش عابدی انجام داده که برای این فیلم ۱۰ جایزه دریافت کرده است.

عابدی با این دو جایزه، آمار جوایزی که برای تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به دست آورد به عدد ۱۰۰ رساند و پیش از این با «درخت کهنسال» ۶ جایزه، «پیشخدمت» ۳۴ جایزه و «ملکوت» ۶۰ جایزه دریافت کرده‌ است.

رسانه‌های هنری داخلی نوشتند؛ «ملکوت» درباره‌ یک نوازنده پیانو است که پس از حادثه‌ای دستش را از دست می‌دهد و دیگر قادر به ساز زدن نیست. سپس دست‌های او پیوند زده می‌شود اما این دست‌ها به سمت شرارت و پلیدی پیش می‌روند …

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از نویسنده، کارگردان، تدوینگر، تهیه‌کننده: فرنوش عابدی، فیلمبردار و نورپرداز: محمد غفاری، انیماتور: فرنوش عابدی و ملیحه غلامزاده، صدابردار، صداگذار و موسیقی: سروش عابدی، مدیر تولید و دستیار کارگردان: نگاه فردیار، پخش‌کننده: نگاتیو آرت استودیو، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.