ارتش یمن: سفیر نظام جمهوری اسلامی نزد حوثی‌ها حملات آنها را فرماندهی می‌کند

0
436

رئیس ستاد ارتش یمن شامگاه جمعه 19 فوریه 2021 با بیان این‌که حوثی‌ها به ابزار دست نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده‌اند تا طرح ویرانگر نظام جمهوری اسلامی را اجرا کنند، گفت «حسن ایرلو سفیر نظام جمهوری اسلامی در یمن حملات شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایت نظام جمهوری اسلامی را فرماندهی می‌کند».

به گزارش رسانه‌های یمنی سپهبد ستاد صغیر بن عزیز رئیس ستاد کل ارتش یمن با اشاره به این‌که حسن ایرلو سفیرنظام جمهوری اسلامی در یمن حملات شبه‌نظامیان حوثی را فرماندهی می‌کند، گفت پیروزی در انتظار مردم یمن است و شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایت نظام جمهوری اسلامی به طور کلی در این جنگ نابود خواهند شد.

این مقام نظامی یمنی، حسن ایرلو عنصر تروریستی که با عنوان سفیر یا حاکم نظامی نظام جمهوری اسلامی در صنعا شناخته شده است را فرمانده اصلی جنگ حوثی‌ها علیه مردم یمن عنوان کرد و در این راستا تاکید کرد که حوثی‌‌ها تنها مجریان طرح ویرانگر نظام جمهوری اسلامی در یمن و وطن عربی هستند.

سپهبد عزیز تاکید کرد که «یمن را از سوی مافیای حوثی‌ها جای نگرانی نیست، ارتش در کمین آنها نشسته و پیروزی را محقق خواهد کرد». او افزود که ارتش ملی یمن «توانسته حوثی‌ها را از مخفی‌گاه‌هایشان بیرون کشاند تا در جنگ بر آنها غلبه کند.

این مقام نظامی یمنی گفت که جنگ امروز یمن میان گروهی از مردم، حزب، جماعت یا منطقه‌ای نیست بلکه جنگ همه یمنی‌ها علیه جنبش حوثی‌های تروریست مورد حمایت نظام جمهوری اسلامی است که تهدیدی علیه هویت عربی مردم یمن به شمار می‌روند.

رئیس ستاد ارتش یمن از همه قبایل یمنی از مأرب تا شبوه، ابین، تعز، عدن، الحدیده، صعده، الجوف و همه آزادگان یمنی که حقیقت حوثی‌ها برای آنها آشکار شده، خواست تا صف واحدی را برای مشارکت در محقق کردن پیروزی در برابر حوثی‌ها تشکیل دهند.

العربیه نوشت؛ او همچنین تاکید کرد که مردم یمن هرگز اجازه نخواهند داد شبه‌نظامیان حوثی وابسته به نظام جمهوری اسلامی آنها را به تبعیت از نظام جمهوری اسلامی، وادار کنند.