واکنش احمدی‌نژاد به انتقال بقایی به بیمارستان

0
267

در سال جدید سکانس‎های جدیدی از سناریوهای محمود احمدی‎نژاد و حلقه نزدیکان او در حال رونمایی است.

به گزارش خبرآنلاین، هنوز 20 روز از اجرای حکم حمید بقایی نگذشته که داستان احمدی نژاد و رفقا یک بار دیگر از سر گرفته شده است. این سناریو به دلیل آنکه معاون اجرایی رییس دولت دهم از همان ساعات آغازین بازداشت دست به اعتصاب غذا زد آغاز شد و روزی نبود که در کانال های تلگرامی محمود احمدی نژاد و حامیانش از اوضاع جسمانی بقایی گفته نشود و نسبت به عواقب آن خطاب به مسئولان دستگاه قضا هشدار داده نشود.

صبح امروز و با انتشار خبر انتقال حمید بقایی از زندان به بیمارستان این سناریو جان تازه ای به خود گرفت. در کانال تلگرامی احمدی نژاد عنوان شد: نیمه شب گذشته ماموران، حمید بقایی را از زندان اوین به بیمارستان بقیه الله منتقل کردند. پس از تشدید اعتصاب غذا و امتناع از نوشیدن آب، شرایط جسمی بقایی رو به وخامت گذاشته بود.

با انتشار این خبر بود که محمود احمدی نژاد در واکنشی در همین کانال خبری عنوان کرد: جناب آقای حمید بقایی، آن مرد پاک، مومن و قهرمان بزرگ مبارزه با بی عدالتی، پس از 18 روز ایستادگی تاریخی در برابر ظلم، ظاهرا در بیمارستان بستری شده است. امیدوارم به جسم نحیف او آسیب جدی وارد نشده باشد و خودکامگان عبرت لازم را گرفته باشند. آقای حمید بقایی با اعتصاب غذا، به استقبال شهادت رفت تا جان شیرینش را سند پاکی خود و اعتراض به ظلم بزرگ دستگاه قضایی قرار دهد.

رییس دولت های نهم و دهم افزود: اینجانب از همه عزیزانی که با اعتکاف، روزه گرفتن و قرائت دعا و ذکر صلوات، از خدای مهربان آزادی همه زندانیان بیگناه را درخواست کردند صمیمانه تشکر می کنم و پیشنهاد می نمایم تا احقاق حقوق همه مردم و سلامتی و رهایی همه آزادی خواهان و عدالت طلبان بویژه عزیزانمان آقایان مهندس مشایی و حمید بقایی، روزانه صد صلوات به امام عصر هدیه کنند.

اما خبر ترخیص بقایی از بیمارستان و بازگشتش به زندان، نه تنها برای محمود احمدی نژاد و دوستانش خوشایند نبود بلکه بخش دیگری از سناریوی این تیم را کارگردانی کرد. کانال خبری محمود احمدی نژاد با اعلام این خبر آورده است: «پزشکان متخصص و معتمد سازمان پزشکی قانونی روزگذشته پس از انجام معاینات بالینی، ضرورت بستری شدن آقای بقایی در یک بیمارستان مجهز درخارج از زندان را مورد تاکید قرار داده بودند. در حالی که آقای بقایی روند درمان خود را طی می کرد، دادستان تهران دستور داد تا او را از بیمارستان به زندان بازگردانند. آقای بقایی در حال انتقال به زندان اعلام کرده است که به مجرد بازگشت به زندان، اعتصاب غذای کامل را از سر خواهد گرفت. مسئولیت هر گونه اتفاق ناگوار ناشی از بی توجهی آشکار به درخواست قانونی آقای بقایی برای اعاده دادرسی و تبعات ادامه اعتصاب غذای ایشان، برعهده مقامات کشور و بویژه مقامات ارشد دستگاه قضایی است».

مقاله قبلیایمن‌ترین ایرلاین‌های جهان کدامند؟
مقاله بعدیبه دلیل شکاف زمین؛ قاره آفریقا به دو قسمت تقسیم می شود!
پوریا نژادویسی
فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد برنامه برنامه سازی تلویزیون از دانشکده صدا و سیما. کارمند سابق معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما ( اداره کلّ اخبار و اطلاعات ) تهیه کننده و کارگردان برنامه‌هایی‌ چون : دختران فراری پارک ملت- مجموعه عاشوراییان- ماجرای ورود گوشت‌های آلوده به کشور- هویت- رنگ و نقش- سیمای خانواده؛ قسمت خانواده و جوان- سازنده اولین فیلم آموزشی در خصوص نحوه چگونگی‌ رأی گیری برای ستاد انتخابات وزارت کشور- فیلم مستند دیدار سفیر کشور ژاپن در ایران از شهر همدان- مجری و خبرنگار مراکز ؛ تهران ؛ کیش ؛ همدان ؛ فارس- مسول پوشش خبری زلزله بم در سال۱۳۸۲- سر تیم خبری جلسات هیات دولت- سر تیم خبری جلسات بیت رهبری- سر تیم خبری سفرهای هیات دولت- عضو تیم خبری سفرهای رهبری- یکی‌ از عکاسان پروژه محرمانه قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا در سایت ( قرب نوح )- همکار در برنامه‌های مختلف با عناوین دیگر چون : مشاور ؛ یکی‌ از کارگردانان هنری ؛مشاور مجری طرح ؛ نماینده حراست ؛ ناظر کیفی و پخش و ... **- عضو شورای عالی‌ تحقیق و مبارزه با مواد مخدر در وزارت کشور - عضو هسته مرکزی گزینش کلّ کشور - دبیر کنگره وزرای شهید هیات دولت در ریاست جمهوری - نماینده بنیاد شهید در ستاد کلّ نیروهای مسلح ( سماجا ) ديگر مسئوليت های پوريا نژاد ويسی از اين قرار است: - همکاری با نشريه گل آقا - همکاری کوتاه مدت با روزنامه کيهان در سال ۱۳۷۸ - تهيه کننده ی برنامه پرسش و پاسخ با دختران فراری پارک ملت، که از بخش خبری شبکه دوم تلويزيون جمهوری اسلامی پخش شد - سازنده ی اولين فيلم آموزشی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا - دبير کنگره ی وزراء شهيد هيئت دولت - عضويت در گروه تحقيق مبارزه با مواد مخدر استاندری همدان - نماينده ی فرماندار همدان در اولين دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۳۷۷ - سازنده ی فيلم مستند آشورا برای معاونت سياسی استانداری همدان - تهيه کننده و مجری برنامه ی خبری با عنوان "دانشجويان انقلاب چرا؟" برای بنياد حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس - مجری صدا و سيمای استان همدان، تهران و کيش در سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۲ - مسئول پيگيری جلسه ی سخنرانی حسين لقمانيان در همدان - يکی از همکاران مطبوعاتی در رابطه با سفر خامنه ای به همدان - مدير بازرگانی روزنامه ی اعتماد در همدان و ...