۳ دانش‌آموز حادثه آتش‌سوزی مدرسه در زاهدان فوت کردند

0
168

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: ۳ دانش‌آموزی که در حادثه آتش‌سوزی مدرسه ابتدایی دچار آتش‌سوزی شده بود فوت کردند.

 3 دانش‌آموزی که در حادثه آتش‌سوزی مدرسه ابتدایی دچار آتش‌سوزی شده بودند به‌نام‌های صبا عربی، مریم نوکندی و مونا خسروپرست فوت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: اسامی 4 کودک دختر که در حادثه پیش‌دبستانی اسوه زاهدان صبح روز سه شنبه دچار حریق شده و درصد سوختگی آنها بالای 70 درصد گزارش شده است به این شرح است؛

مونا خسروپرست
صبا عربی
مریم نوکندی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان در پی حادثه آتش‌سوزی پیش دبستانی و دبستان دخترانه در این شهر از سمت خود استعفا کرد.

در متن استعفای ملک محمد سنجرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان خطاب به مدیر‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان آمده است: با سلام و احترام ضمن عرض تسلیت با عنایت به حادثه دلخراش آتش‌سوزی پیش دبستانی و دبستان غیردولتی دخترانه «اسوه حسنه» در حوزه مسئولیت اینجانب که علی‌رغم تمامی حساسیت‌های ویژه، مکاتبات متعدد، پیگیری‌ها و نظارت مستمر منجر به این رخداد ناگوار و رنجش و تالم روحی و روانی خانواده‌های داغدار این مدرسه گردید.

فارغ از اینکه مقصر این حادثه کیست بنده به‌عنوان متولی اصلی امر آموزش و پرورش این ناحیه قصد هیچ‌گونه توجیهی ندارم و احساس می‌کنم فرزند و نوه‌ام را در این حادثه تلخ از دست داده‌ام فلذا به نشانه احساس مسئولیت اجتماعی و ابراز همدردی استعفای خودم را از مسئولیت آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان تقدیم می‌دارم.

به گزارش تسنیم؛ امیدوارم هیچگاه شاهد چنین اتفاقات ناخوش آیندی در مجموعه آموزش و پرورش نباشیم.